ورزشی

تیم های صعود کرده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا فصل 2023

 در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تیم های صعود کرده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا فصل 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

تیم های صعود کرده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا فصل 2023

ساز و کار قرعه کشی نیز بدین صورت است که از بین آن پنج تیمی که در گروه های خود به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شده اند، چهار باشگاهی که بیشترین امتیاز را دارند، در گلدان شماره یک قرار می گیرند. آن تیم صدرنشینی هم که امتیاز کمتری نسبت به سایر صدرنشین ها دارد، به همراه سه تیم برتری که در گروه هایشان دوم شده اند، در گلدان شماره ۲ قرار می گیرد.

گلدان اول: العین امارات – الاتحاد عربستان – الهلال عربستان – النصر عربستان

گلدان دوم: نسف قرشی ازبکستان – نوبهار ازبکستان – سپاهان ایران –  الفیحا

حال برای تعیین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی، یک تیم از گلدان اول با تیمی از گلدان دوم روبرو می شود. تنها شرط این قرعه کشی، عدم تقابل تیم هایی است که در مرحله گروهی با یکدیگر در یک گروه قرار داشته اند.

نکته مهم درخصوص برگزاری بازی های مرحله یک هشتم این است که مسابقه رفت در زمین تیمی از گلدان دوم برگزار می شود و تیم های صدرنشین که در گلدان اول حضور دارند، در مسابقه برگشت میزبان خواهند بود.

جدول بهترین تیم های دوم لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۳ – کلیک کنید

زمان و مکان قرعه کشی مرحله حذفی

تاریخ ۲۸ دسامبر ۲۰۲۳ مصادف با ۷ دی ماه، به عنوان تاریخ قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تعیین شده است. مراسمی که در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود تا تیم های حاضر در این مرحله، رقبای خود را بشناسند.

زمان برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (دوشنبه و سه شنبه ۲۳ و ۲۴ بهمن) و بازی های برگشت ۱۹ و ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ (دوشنبه و سه شنبه ۳۰ بهمن و اول اسفند) انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا