اخبار روزاخبار مهم و فوری

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان کیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان کیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

جزئیات انتصاب سردار محمدقنبری به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان

سردار محمد قنبری در حکمی از سوی فرمانده فراجا به سمت فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار محمد قنبری به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان منصوب شد.

پیش از این سردار حسین رحیمی به عنوان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مشغول خدمت بود که هفته گذشته در حکمی از سوی فرمانده ناجا به سمت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان فردا با حضور حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در زاهدان برگزار می‌شود.

سردار رحیمی، فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان از رسانه‌ای‌ترین مسئولان استان بود و در مدت خدمت وی در سیستان و بلوچستان، اکثر شاخص‌های امنیتی از جمله کشفیات مواد مخدر، کشف جرم و دستگیری سارقان در سطح استان رشد قابل توجهی داشت.

بیوگرافی سردار محمد قنبری

معمولا بیوگرافی فرماندهان نیروهای مسلح كمتر در رسانه ها منعكس می گردد، برای آشنایی بیشتر خوانندگان از خودتان بگویید؟
محمد قنبری هستم متولد 1345در اسلام آباد غرب از استان كرمانشاه و چهار فرزند هم دارم.
تحصیلاتم را در مقطع دیپلم علوم تجربی در كرمانشاه به پایان رسانده ام و بلافاصله چهار سال دوره كارشناسی علوم پایه انتظامی را در پلیس تهران سپری كرده ام، پس از آن شش ماه در دوره مقدماتی رسته ای و در سال 63 به دانشكده ورود پیدا كرده و در سال 67 فارغ التحصیل و وارد خدمت شده ام.
دوره كارشناسی ارشد را در سال 1383 تا 85 در رشته فرماندهی و مدیریت انتظامی گذرانده ام و اكنون دانشجوی دكترای مدیریت راهبردی هستم كه مرحله پیش دفاع پایان نامه را در حال گذراندن دارم.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=4767

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. باسلام.مدیران محترم من سال 1372برنده جایزه کلیدطلایی بانک صادرات شده ام.در روزهای قدیرخم طی مراسم کلید ساختمان تهران فلکه دوم صادقیه بلوارفردوس شرق پلاک۲۰۲ را بمن داده.و گفتن 10روز دیگرساختمانت را تحویل میدهیم 10روزدیگر مراجعه کردم دیدن فقیر مجروح جنگیم ندادند من درتهران خیابان آذربایجان خیابان کارون کوچه وثوقی پلاک10واحد1 مستاجرم جایزه ام را میخواهم.استدعادارم دستورفرمایید تحویلم دهند.در جنگ رزمنده اسلام بودم 73نفر بهترینها مورخ۱۳۶۷/۱/۲۲شهید شدند من ماندم گدایی میکنم.30سال شکایت میکنم رشوه میدهند منو محکوم میکنند…………

دکمه بازگشت به بالا