استقلالورزشی

ساعت و زمان دقیق بازی استقلال و فولاد امروز در هفته ۱۲ لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز و تاریخ و ساعت و زمان دقیق بازی استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان در هفته ۱۲ مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق بازی استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان

دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان امروز شنبه 18 آذر 1402 از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم می روند.

استقلالی‌ها که در حال حاضر با 23 امتیاز از 10 مسابقه در صدر جدول هستند آخرین تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی ادامه داده و قرار است بعد از تمرین فردا راهی اهواز شوند.

برای این دیدار به جز محمدحسین مرادمند، سایر آبی‌پوشان قبراق و آماده در اختیار کادرفنی هستند تا دست نکونام برای دیدار حساس با فولاد برای انتخاب هر سیستم و تاکتیکی با هر بازیکنی که می‌خواهد باز باشد.
استقلال در آخرین دیدار خود در برابر ذوب‌آهن بازی پایا‌پای و نسبتا خوبی را به نمایش گذاشته، هرچند در دقایقی این ذوبی‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفته و در نهایت هم روی اشتباه فاز دفاعی حریف تهرانی خود به گل تساوی نیز دست پیدا کردند.

با همه این تفاسیر و با وجود کسب نتیجه ارزشمند تساوی از اصفهان از تیم قابل احترام ربیعی، به نظر می‌رسد جواد نکونام به ترکیب اصلی تیم خود دست نزده و با شاکله همان نفراتی که تیمش را در اصفهان ارنج کرده بود، ترکیب تیمش در اهواز را هم بچیند.

برنامه بازی های هفته ۱۲ فوتبال لیگ برتر ۱۴۰۲ امروز و فردا – برای مطالعه کلیک کنید

در هر صورت کسب سه امتیاز این مسابقه از این جهت برای استقلالی‌ها ارزشمند و به نوعی حیاتی محسوب می‌شود که این تیم باید در دیدار بعد از فولاد، دربی را برگزار کرده و کسب هر نتیجه‌ای در این مسابقه می‌تواند تاثیر مستقیم خود را در دربی هم ایفا کند.

این در صورتی است که به‌جز کسب نتیجه لازم از میدان اهواز، حواس استقلالی‌ها باید معطوف به این نکته هم باشد که به سلامت از گردنه دیدار هفته دوازدهم عبور کرده و بدون تلفات به دربی برسند.

از سوی دیگر کسب هر نتیجه‌ای به‌جز پیروزی در اهواز، با توجه به در پیش بودن دربی که همواره از نتایج غیرقابل پیش‌بینی برخوردار بوده است، می‌تواند تهدیدی باشد بر صدرنشینی استقلال در ادامه رقابت‌ها.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا