ورزشی

ساعت بازی صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک در هفته 12 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک

دو تیم صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک امروز جمعه 17 آذر 1402 از ساعت 15:00 از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران به مصاف هم می روند.

داور این مسابقه سخت ترین قضاوت هفته را شاید داشته باشد! در این بازی تیم آلومینیوم اراکی قرار داردکه در دو بازی آخرش در لیگ برتر بخاطر اشتباهات داوری یک باخت و یک مساوی را متحمل شده است!

هفته گذشته کمک داور مسابقه در اقدامی عجیب گل صحیح آلومینیوم را مردود کرد! تا پای خودش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باز شود!

برنامه بازی های هفته ۱۲ فوتبال لیگ برتر ۱۴۰۲ امروز و فردا – جهت مطالعه کلیک کنید

به همین خاطر فردا فشار روانی زیادی روی دوش حسین زمانی داور این مسابقه خواهد بود. از سویی دیگر در تاریخ دیدارهای دو تیم نفت آبادان فقط یک مرتبه  آلومینیوم را برده است.

آلومینیومی ها 4 هفته است برنده نشده اند و نفت آبادان اما با پیروزی مقابل مس رفسنجان 10 امتیازی شد و در رده دوازدهم ایستاده است آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آلومینیوم 14 امتیازی!مرتضی تبریزی مهاجم آلومینیوم به دلیل پارگی رباط صلیبی ماه ها دور از میدان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا