ورزشی

ساعت بازی النصر و الریاض امشب در هفته 16 لیگ عربستان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی النصر مقابل الریاض امشب در هفته 16 مسابقات لیگ فوتبال عربستان  مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی النصر عربستان مقابل الریاض

دو تیم النصر و الریاض امشب از ساعت 21:30 به وقت تهران به مصاف هم می روند

زمان قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ – جهت مطالعه کلیک کنید

نکات خواندنی از تقابل این دو تیم

  • این دو رقیب تاکنون 14 بار در تمامی رقابت ها به مصاف هم رفته اند. این بازی‌ها رقابت تنگاتنگی داشته‌اند و تیم النصر با برتری 8-5 در برد و تنها یک بازی با تساوی به پایان رسیده است.
  • در هفت دیدار از هشت دیدار اخیر دو تیم بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است.
  • النصر در 12 بازی اخیر خانگی خود شکست نخورده است. بازی در تمامی رقابت‌ها، ثبت 10 برد.
  • الریاض در 5 بازی اخیر خود در لیگ فقط یک برد داشته است که این پیروزی در دیدار خارج از خانه مقابل التعاون به دست آمده است.
  • النصر با در اختیار داشتن رتبه دوم گلزنی رکورد هجومی ترین تیم برتر در لیگ برتر عربستان را دارد. 39 گل. تیم میهمان با زدن 14 گل در 15 بازی، دومین تیم بد خط حمله را دارد.

رونالدو آماده حضور در میادین

کریستیانو رونالدو که در بازی مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در برخورد با علیرضا بیرانوند از ناحیه گردن آسیب دیده بود، مقابل الهلال با چسب روی گردن و آمادگی نصفه و نیمه پا به میدان گذاشت.
در چند روز اخیر کریستیانو رونالدو به صورت انفرادی تمریناتش را دنبال کرد و به فیزیوتراپی پرداخت تا بلکه آمادگی صد در صد خود را برای بازی مقابل الریاض که فردا برگزار می شود پیدا کند. برخی رسانه ها از غیبت احتمالی او در بازی فردا خبر می دادند تا اینکه سرانجام ستاره پرتغالی در تمرین گروهی روز گذشته النصر شرکت کرد تا آمادگی اش را به کادر فنی اثبات کند.
هم اکنون فاصله النصر و الهلال به عدد 7 رسیده و آبی های ریاض با اقتدار صدرنشین لیگ عربستان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا