ورزشی

ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در هفته 12 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی سپاهان اصفهان و مس رفسنجان امروز شنبه 18 آذر 1402 در هفته 12 مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی سپاهان اصفهان و مس رفسنجان

دو تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان اصفهان و مس رفسنجان امروز شنبه 18 آذر 1402 از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مسابقه خود را از هفته دوازدهم برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید:

زردپوشان اصفهانی تنها تیم ایرانی صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند و این تیم در لیگ برتر هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است هرچند به دلیل کسر 4 امتیاز از سوی کمیته استیناف اکنون با 18 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ ایستاده اما با 20 گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

سپاهان این هفته در حالی میزبان مس است که محمدرضا ساکت مدیرعامل با تجربه اش را به دلیل استعفا در اختیار ندارد و سرپرست جدیدی برای این باشگاه انتخاب شده است. رفتن ساکت قطعا اتفاق خوبی برای این باشگاه محسوب نمی شود. با این حال سپاهان تیم با ثباتی است که از نظر فنی هم قطعا برتر از مس رفسنجان است.

مس با  دو باخت راهی اصفهان می شود و  ساکت الهامی به هیچ عنوان دوست ندارد در شکست هت تریک کند البته امتیاز گرفتن در اصفهان سخت است. جلال علی محمدی و سجاد شهباززاده و حسن جعفری سه سپاهانی سابق هستند که اکنون در تیم مس حضور دارند و تقابل این ها با زردپوشان قابل توجه خواهد بود.

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا