ورزشی

ساعت بازی نساجی مازندران و استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی نساجی مازندران و استقلال خوزستان امروز شنبه 18 آذر 1402 در هفته 12 مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی نساجی مازندران و استقلال خوزستان

دو تیم فوتبال نساجی مازندران و استقلال خوزستان امروز شنبه 18 آذر 1402 از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر مسابقه خود را از هفته دوازدهم برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید:

مسابقه دو تیم قعرنشین در سه هفته مانده به پایان نیم فصل بسیار تعیین کننده خواهد بود و ممکن است کادرفنی تیم بازنده دچار تغییر و تحول شود! نساجی بعد از باخت مقابل الهلال عربستان و وداع با لیگ قهرمانان آسیا حالا باید به اوضاعش در لیگ برتر سر و سامان بدهد چرا که هواداران این تیم بسیار از نتایج این فصل ناراضی هستند و با تیم قهر کرده اند حضور 100 تماشاگر در دیدار با بمبئی سیتی هند در ورزشگاه آزادی شاهدی بر این ماجراست!

نساجی حالا در لیگ برتر باید مقابل آخرین تیم جدول پیروز شود تا روزهای آینده امیدوارتر بازی کند.

قرمزپوشان قائمشهری 9 بازی کرده اند و دو بازی نسبت به سایر تیم های ته جدول کمتر انجام داده اند. استقلال خوزستان بهترین فرصت است تا با یک برد خود را حداقل تا رده سیزدهم بالا بکشند. آبی پوشان اهوازی هم تنها تیم بدون برد این فصل هستند و اگر نتوانند وضعیت نتیجه گیری خود را درست کنند ممکن است دوباره به لیگ یک سقوط کنند.

نکته جالب برای دو تیم این است که در این فصل هیچ پنالتی برای این دو تیم گرفته نشده است!

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا