سریال گیلدخت

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت چه کسی است؟ + بیوگرافی یاسمین معاوی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت چه کسی است؟ + بیوگرافی یاسمین معاوی مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست؟

یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت می باشد و در این نقش به هنرنمایی پرداخته است.

بیوگرافی یاسمن معاوی

یاسمن معاوی متولد مردادماه سال ۱۳۷۲ خورشیدی در شهر تهران بازیگر ایرانی و اصالتا برای اهواز است و فارغ التحصیل رشته نرم افزار می باشد.

اینستاگرام یاسمن معاوی

لینک پیچ صفحه این بازیگر : https://www.instagram.com/yasaman_moavi/

آغاز فعالیت هنری 

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت چه کسی است؟ + بیوگرافی یاسمین معاوی۳

نخستین تجربه بازیگری یاسمن معاوی نقش آفرینی در فیلم سینمایی غیرمجاز بوده است. او در فیلم های سینمایی ماهی سیاه کوچولو، دختر و کلاشینکف نیز فعالیت داشته است.  و در فیلم های ماهی سیاه کوچولو ( مجید اسماعیلی) , دختر (رضا میر کریمی) و کلاشینکف (سعید سهیلی) بازی کرده است.

کلاس بازیگری

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت چه کسی است؟ + بیوگرافی یاسمین معاوی4

دوره های بازیگری را سال ۱۳۹۰ در آموزشگاه بازیگری مرحوم امین تارخ با قبول شدن در مصاحبه اولیه با حمایت مادرش در عین مخالفت سایر اعضای خانواده طی کرد

سپس در چندین دفتر سینمایی تست بازیگری داد و در نهایت برای بازی در چند سکانس فیلم سینمایی کلاشینکف به کارگردانی سعید سهیلی محصول سال ۱۳۹۲ انتخاب شد و ایفای نقش نمود

یاسمن معاوی بازیگر سریال پیکسل

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت چه کسی است؟ + بیوگرافی یاسمین معاوی

«پیکسل» نخستین سریال تعاملی به حساب می آید که طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن بر عهده حامد عنقا است. او ساختار روایی سریال را با شیوه ای متفاوت پایه ریزی کرده است تا مخاطب خودش بتواند در سرنوشت قهرمان داستان مشارکت داشته باشد. کارگردانی فاز اول این سریال را محمود معظمی و فاز دوم و سوم را محمدحسین لطیفی بر عهده داشت.

قصه سریال حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می گیرد، اتفاقی که موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپر استار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا