ورزشی

خرید بلیط دربی 102 پنجشنبه + سایت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی

بلیت فروشی دربی ۱۰۲ پرسپولیس و استقلال از روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان به این دو تیم تهرانی می‌توانند برای خرید بلیط اقدام کنند.

لازم به ذکر است که قیمت بلیط روبروی جایگاه ۲۰۰ هزار تومان و پشت دروازه‌ها ۱۰۰ هزار تومان و طبقه دوم ۵۰ هزار تومان می‌باشد.

سایت بلیط فروشی دربی ۱۰۲

برای خرید بلیت دربی باید به سایت https://footballeticket.ir مراجعه کنید اینجا را ضربه بزنید

طبق گفته سازمان لیگ 46 هزار بلیط فروخته خواهد شد که 3 هزار بلیط مربوط به بانوان خواهد بود دربی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر کشورمان بسیار حائز اهمیت خواهد بود چرا که پرسپولیس برای عقب نیفتادن از کورس قهرمانی باید تلاش کند این در حالیست که استقلال در صدر جدول است و نمی‌خواهد امتیازی از دست بدهد تا رقبای دیگر به آنها نزدیک شوند .

با تصمیم اتخاذ شده مبنی بر اینکه در بازی پنجشنبه پرسپولیس – استقلال از تماشاگران هر طرف 1500 هوادار خانم می‌توانند در ورزشگاه حاضر باشند برای اولین بار دربی با حضور تماشاگران بانو برگزار خواهد شد که این می‌تواند مهمترین جذابیت بازی پیش‌روی سرخابی‌ها باشد.

قرار است بلیت فروشی اینترنتی این بازی از حدود ساعت ۱۸ فردا (سه‌شنبه) آغاز شود.
🔸طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، ۴۶ هزار بلیت برای این دیدار به فروش می‌رسد که از بین آن، ۳۰۰۰ بلیت به بانوان تعلق خواهد گرفت.

🔸مقرر شده است که بانوان استقلالی در جایگاه‌های ۶، ۷ و ۸ و بانوان پرسپولیسی در جایگاه‌های ۳۰، ۳۱ و ۳۲ طبقه دوم ورزشگاه آزادی مستقر شوند.

زمان دقیق بازی پرسپولیس و استقلال در دربی 102

مطابق اعلام سازمان لیگ دو تیم پرسپولیس و استقلال در تاریخ پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ دربی ۱۰۲ تهران را برگزار خواهند کرد.

بازی پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۵:۰۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی شهر تهران برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا