استقلالپرسپولیسورزشی

ساعت و زمان دقیق دربی 102 استقلال و پرسپولیس امروز پنجشنبه

هواداران تیم های آبی و قرمز پایتخت منتظر مهم‌ترین شهراورد سال‌های اخیر هستند . با ما همراه باشید با ساعت و زمان دقیق دربی 102 استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه 23 آذر 1402

ساعت و زمان دقیق دربی 102 استقلال و پرسپولیس

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران بازی معوقه هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر را امروز پنجشنبه 23 آذر از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

آیا پنالتی استقلال در دربی ۱۰۲ درست بود؟ | کارشناسی صحنه مشکوک پنالتی

پرسپولیسی ها که با یک بازی کمتر و یک امتیاز کسر شده به مصاف رقیب سنتی‌ خود می روند، امید دارند که با برتری در این بازی فاصله‌شان را با صدر جدول کم کنند.

قرمزپوشان با انجام ده بازی و کسب ۲۰ امتیاز تا قبل از این بازی در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند.

اما از آن سو تیم استقلال تهران نیز امیدوار است با برتری در شهراورد ۱۰۲ فاصله خود را با رقبای دیگر زیادتر کنند و چشم به قهرمانی نیم فصل دوخته‌اند.

البته استقلالی ها بعد از این بازی باید حواسشان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز باشد که خبر رسیده که رای این کمیته بعد از بازی دربی اعلام خواهد شد.

به هر حال دربی 102 یکی از حساس ترین شهراوردهای سال های قبل می باشد و این را هم هواداران و کادرفنی هر دو تیم بهتر می دانند.

پرسپولیسی ها بعد از حذف شدن در لیگ قهرمانان آسیا، حالا فقط امیدوار هستند که با برد در این دربی، اتفاقات تلخ گذشته را جبران کنند و دل هوادارانش را دوباره به دست بیاورند.

باید منتظر ماند و دید که در پایان بازی روز پنجشنبه چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا هواداران آبی خوشحال می شود یا قرمزها؟ و یا اینکه هر دو به تساوی رضایت می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا