اخبار روزاخبار مهم و فوری

جزییات حمله تروریستی گروهک جیش الظلم دیشب در زاهدان

 سخنگوی فراجا از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته (شامگاه پنجشنبه) خبر داد. در ادامه به جزییات حمله تروریستی گروهک جیش الظلم می پردازیم.

جزییات جدیدی از حمله تروریستی گروهک جیش الظلم دیشب در زاهدان

به گزارش باغستان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از کارکنان پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

جزئیات حادثه تروریستی کلانتری راسک از سوی معاون وزیر کشور

«سید مجید میراحمدی» با اشاره به جزئیات حمله تروریستی پنجشنبه شب در مقر انتظامی راسک، گفت:
🔹حدود ساعت ۲ بامداد، تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله کرده
🔹نیروهای کمکی هم پس از اعزام در کمین نیروهای تروریستی قرار گرفتند اما با رشادت و شجاعت، و با تقدیم ۲ شهید و مقاومت جانانه، موفق شدند خود را به کلانتری برسانند. این نیروها توانستند با کمک کادر کلانتری، تروریست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده و تلفاتی را از از آنها گرفته و ۱ نفر را هم دستگیر کنند. این حادثه مجموعا ۱۱ شهید و ۶ زخمی را به همراه داشت.
🔹تعدادی از کشته‌شدگان تروریست در اختیار نیروی انتظامی است و تعدادی را با خود بردند. منطقه در حال حاضر در آرامش کامل است. تروریست‌هایی که متواری شدند، نیروها با اجرای طرح مهار و محاصره منطقه، به دنبال دستگیری آنها هستند.

 مجروحیت ۷ پلیس در حمله تروریست‌ها در راسک

🔹در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک، با دستور فرمانده کل انتظامی کشور، هیئتی به سرپرستی سردار رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع هستند.

🔹در حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک ۱۱ مامور فراجا شهید و ۷ نفر مجروح شدند که حال برخی از مجروحان وخیم است.
🔹هم‌اکنون فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. این حملات کورکورانه دشمن قطعاً بی اثرخواهدبود. ریشه جمهوری اسلامی باخون شهداء آبیاری شده است وآنقدرمحکم است که باهربادی نخواهدلرزید. ماطی هشت سال جنگ تحمیلی اقتدارمان رابه همگان ثابت کردیم.

دکمه بازگشت به بالا