اخبار روز

آیا مدارس سیستان و بلوچستان امروز شنبه 25 آذر تعطیل است؟

در سیستان و بلوچستان به علت حمله تروریستی عزای عمومی اعلام شده است. حالا این سوال پیش آمده است که آیا مدارس سیستان و بلوچستان امروز شنبه 25 آذر تعطیل است؟

آیا مدارس سیستان و بلوچستان امروز شنبه 25 آذر تعطیل است؟

هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا استانداری درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان سیستان و بلوچستان صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

اعلام عزای عمومی برای امروز

 آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و سردار کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، در پیامی حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی را به مقر انتظامی شهرستان راسک تسلیت گفتند و امروز ۲۵ آذرماه را عزای عمومی در سطح استان اعلام کردند.

در این پیام آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم؛ وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

(آل عمران / ۱۶۹)

بی‌شک شهادت هنر مردان خداست و مردان سبز پوش و بی ادعای نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان همیشه و در همه حال پاسدار آرامش و امنیت استان هستند.

این پیام می‌افزاید: امروز شهادت نیروهای جان بر کف انتظامی شهرستان راسک به دست تروریست‌هایی کوردل و وابسته ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار رقم خورد که پیشرفت و توسعه استان و وحدت مردم مسلمان را برنمی‌تابند و منافع آنها در آشوب و ناامنی استان است، تا با سلب آرامش مردم به اهداف پلید خود دست یابند.

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در این پیام خاطرنشان کردند: این‌جانبان ضمن اعلام یک روز عزای عمومی در سیستان و بلوچستان با تاکید بر پیگیری کامل تا دستگیری و اِعمال اشد مجازات عوامل این عملیات ناجوانمردانه تروریستی از سوی مراجع قانونی، شهادت مظلومانه این دلاورمردان عرصه حفظ امنیت را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم و داغدیده ایشان، نیروهای جان بر کف نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای مجروحین سلامتی و شفای عاجل، برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهیدان والامقام علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=48743

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا