اخبار آلودگی هوا

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه 26 آذر 1402

 شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان، زرین‌شهر و قهجاورستان امروز یکشنبه بیست و ششم آذر وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد. در ادامه به میزان شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه 26 آذر 1402 می پردازیم.

میزان شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه 26 آذر 1402

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۳ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه بیست و پنج آذر با میانگین ۶۹ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان احمدآباد با ۱۷۳، میدان انقلاب با ۱۸۰، پارک زمزم و سپاهان شهر با ۱۵۴، خیابان‌های فرشادی پروین اعتصامی با ۱۵۸، بزرگراه خرازی با ۱۵۲، خیابان زینبیه و رهنان با ۱۶۰، خیابان فیض با ۱۵۷، بولوار کاوه با ۱۵۹، کردآباد با ۱۸۱ و خیابان میرزا طاهر با ۱۶۵ AQI ناسالم برای عموم شهروندان است.

شاخص هوای اصفهان در دو ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با ۱۴۹ و ورزشگاه میثاق با ۱۴۵ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در زرین شهر با ۱۶۳ و قهجاورستان با ۱۵۷ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان، شاهین شهر با ۱۰۳ ناسالم برای گروه‌های حساس، سجزی با ۷۶ و مبارکه با ۶۱ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا