ورزشی

ساعت بازی هوادار تهران و سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی هوادار تهران مقابل سپاهان اصفهان امروز سه شنبه 28 آذر در هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل 1402 – 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی هوادار تهران مقابل سپاهان اصفهان

دو تیم هوادار تهران و فولادمبارکه سپاهان اصفهان امروز سه شنبه 28 آذر از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم می روند.

هوادار اگرچه با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ ایستاده اما اگر در این هفته نتواند پیروز شود شاید تا  رده پانزدهم جدول لیگ سقوط کند! این تیم با دو باخت به مصاف پرمهره ترین تیم این فصل خواهد رفت و سپاهان اصفهان با 4 برد متوالی اکنون با 24 امتیاز در رده دوم جدول لیگ قرار دارد آن هم در حالیکه 4 امتیاز هم با رای انضباطی از این تیم کم شده است! در واقع زرد پوشان اصفهانی 28 امتیازی و صدرنشین واقعی لیگ محسوب می شوند.

هوادار تاکنون نتوانسته تیم سپاهان را شکست بدهد و در مدت زمان حضورش در لیگ برتر فقط یک مساوی از این تیم گرفته است و فردا هم شاگردان محمود فکری مقابل مخوف ترین تیم لیگ کار سختی برای گرفتن حتی یک امتیاز دارند. سپاهان اگر فردا در تهران پیروز شود با وجود کسر امتیاز بازهم شانس صدرنشینی خواهد داشت. تیمی که 27 گل زده دارد تیمی با خط حمله غیرقابل مهار است. هوادار اگر سومین شکست متوالی خود را متحمل شود شاید محمود فکری روی لبه تیغ قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا