اخبار مهم و فوریاقتصادی

پیش بینی بورس فردا شنبه 2 دی 1402 چگونه می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس فردا شنبه 2 دی 1402 چگونه می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس فردا شنبه 2 دی 1402

دی به عنوان اولین ماه زمستان قطعاً سردترین و احتمالاً پرخبرترین و داغ‌ترین ماه بازار خواهد بود که می‌تواند منشا تغییرات و تحولات بزرگی در بازار شود از همین رو در عین اینکه فکر می‌کنیم زمستان پرچالشی را در بازار داشته باشیم می‌توان موج خبرهای مثبت را نیز برای بازار در نظر گرفت که حتما شرایط متفاوتی را برای بازار رقم می‌زند و البته همچنان معتقدیم ترکیبی از اتفاقات و رویدادها که خود را در تجدید و گزارش‌های میان دوره‌ای و وضعیت اخبار و چشم انداز آتی یک شرکت نشان دهد ترکیب برنده ۶ ماه آتی خواهد بود و فکر می‌کنیم این ۶ ماه پیش رو بتواند بازدهی نرمال و معقول و منطقی را برای سهامداران به ارمغان بیاورد. کافیست کمی به جای غر زدن و دیدن زشتی‌ها و پلیدی‌های اقتصاد خوشبینانه‌تر و مهربان‌تر با بازار رفتار کنیم

🔹 نکته آخر یک بار دیگر تکرار حرف‌های قدیمی است که تجدید محرک بسیار مهم و قوی برای بازار بوده و خواهد بود اما برای اینکه بستر بازار بتواند از این محرک به عنوان یک عامل خوب و قوی و منطقی استفاده کند دو پیش زمینه مهم نیاز دارد که امیدواریم وزرا و بالادستی‌ها که قصد هل دادن بازار و کمک کردن به آن را دارند درک کرده و بپذیرند بخش اول آن مربوط به همین عزیزان است که باید بستر امن پیش‌بینی‌پذیر و منطقی را برای جریان پول فراهم کرده و با اظهارنظرها و ندانم کاری‌ها و کاردستی‌ها و شیرین کاری‌های ریز و درشت که در این چند سال در کارنامه شما عزیزان بود بازار را به چالش نکشید و نکته دیگر این است که تجدید یک موتور محرک برای استارت این بازی است ادامه مسیر قطعاً با تحولات و رویدادهای بنیادی باید پیش برود که یک سر آن در گزارش‌ها و وضعیت شرکت‌ها و سر دیگران در فضای عمومی کسب و کار اعم از بازارهای جهانی و دلار است بدون این موارد و این اتفاقات نمی‌توان به ایجاد یک موج ادامه‌دار و بلندمدت در بازار فکر کرد. و قطعاً معتقدیم این بار فضا برای این حرکت فراهم‌تر است که امیدواریم خود را به خصوص در روزهای سرد دی به بازار نشان داده و دل سهامداران و فعالان را گرمتر کند

🔸این بازار نیاز به اثبات ندارد بارها و بارها خود را به اثبات رسانده، نشان داده که اگر تنورش گرم و چراغش روشن باشد همه ی ابعاد صحیح یک اقتصاد از کنار او منفعت خواهند برد. این بازار تنها بازاریست که گرم بودن تنور آن نیاز به سرد شدن چراغ دیگری ندارد.
البته چراغ دلالان را خاموش و دل آنها را سرد می‌کند اما منفعت آن برای جامعه و اقتصاد بیش از هر چیز دیگریست که دو نمونه اخیر تامین مالی دو شرکت را به عنوان دو نمونه کار این بازار می‌توان ذکر کرد. از ماجرای سهام عدالت، نقش بی بدیل آن در جمع آوری نقدینگی و داستان‌های همیشگی این چنینی می‌گذریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا