اخبار تعطیلی مدارس

کدام مدارس مشهد امروز سه شنبه 5 دی تعطیل است؟

با توجه به آلوده بودن هوای مشهد این سوال برای والدین و دانش آموزان مطرح شده است که آیا مدارس مشهد امروز سه شنبه 5 دی ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا سردی هوا تعطیل است یا خیر؟

 تعطیلی مدارس مشهد امروز سه شنبه 5 دی ۱۴۰۲

شیفت عصر

 فعالیت های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، نواحی هفت گانه و مناطق تبادکان، رضویه، احمد آباد، در همه مقاطع در شیفت عصر به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد برگزار می شود.

به گزارش باغستان نیوز ، امروز سه شنبه ۵ دی ماه، کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، نواحی هفت گانه و مناطق تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت عصر به صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی که با ریاست اداره کل مدیریت بحران استانداری و دبیری اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، با عنایت به اعلام هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، امروز کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت عصر به صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود. همچنین مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز در شیفت عصر تعطیل می‌باشند.

برگزاری امتحانات نهایی و هماهنگ کار دانش در زمان و مکان تعیین شده به قوت خود باقی است.

شیفت صبح

#خبرفوری
🔸تعطیلی کلیه مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و فعالیت‌های آموزشی مدارس مشهد و مناطق هفت گانه کلیه مقاطع در شیفت صبح/ امتحانات نهایی برقرار است

مهدی اله‌پور، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی :
🔹با عنایت به پایداری وضعیت گرد و غبار، امروز کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح بصورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود و همچنین مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی نیز در شیفت صبح تعطیل و کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز در نوبت صبح تعطیل هستند.
🔹امتحانات نهایی در زمان و مکان تعیین شده به قوت خود باقی است.
🔹جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر و استفاده از ماسک به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.
🔹از دستگاه‌های دولتی خواسته شده در صورت امکان، با دورکاری کارکنان دارای بیماری های زمینه ای، تنفسی، قلبی و مادران باردار یا دارای فرزند زیر ۶ سال همکاری نمایند.
@

بیشتر بخوانید:

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا