اخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

مدارس این شهرها امروز سه شنبه 5 دی 1402 تعطیل شدند

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز سه شنبه 5 دی 1402 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان و ایا سه شنبه ۵ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وضعیت مدارس مشهد امروز سه شنبه 5 دی

شیفت عصر مدارس مشهد

فعالیت های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، نواحی هفت گانه و مناطق تبادکان، رضویه، احمد آباد، در همه مقاطع در شیفت عصر به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد برگزار می شود.

به گزارش باغستان نیوز، امروز سه شنبه ۵ دی ماه، کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، نواحی هفت گانه و مناطق تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت عصر به صورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

#خبرفوری
🔸تعطیلی کلیه مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و فعالیت‌های آموزشی مدارس مشهد و مناطق هفت گانه کلیه مقاطع در شیفت صبح/ امتحانات نهایی برقرار است

مهدی اله‌پور، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی :
🔹با عنایت به پایداری وضعیت گرد و غبار، امروز کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح بصورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود و همچنین مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی نیز در شیفت صبح تعطیل و کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز در نوبت صبح تعطیل هستند.
🔹امتحانات نهایی در زمان و مکان تعیین شده به قوت خود باقی است.
🔹جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر و استفاده از ماسک به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.
🔹از دستگاه‌های دولتی خواسته شده در صورت امکان، با دورکاری کارکنان دارای بیماری های زمینه ای، تنفسی، قلبی و مادران باردار یا دارای فرزند زیر ۶ سال همکاری نمایند.

وضعیت مدارس صفاییه شهرستان خوی

 روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به کولاک و برودت هوا، مدارس بخش صفاییه شهرستان خوی امروز غیر حضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان خوی اعلام کرد: با توجه به بارش برف، کولاک و برودت هوا، مدارس بخش صفاییه شهرستان خوی در تمامی مقاطع تحصیلی، امروز سه شنبه ۵ دی ماه در دو شیفت صبح وبعد از ظهر، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

وضعیت مدارس چالدران

 بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی به دلیل بارش برف و برودت هوا امروز سه شنبه مدارس روستایی چالدران در شیفت صبح غیرحضوری است.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس روستایی شهرستان چالدران در تمامی مقاطع تحصیلی، روز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین مدارس شهری این شهرستان نیز در تمامی مقاطع، فعالیت شیفت صبح را با یک ساعت تأخیر آغاز خواهند کرد.

لینک کانال های باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال باغستان نیوز در روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا