اخبار روزاخبار مهم و فوریاقتصادی

زمان دقیق ثبت سفارش عرضه اولیه داتام امروز چهارشنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت و زمان دقیق ثبت سفارش عرضه اولیه داتام امروز چهارشنبه 6 دی 1402 از چه ساعتی می باشد. برای خرید سهم داتام چه ساعتی در کارگزاری اقدام کنیم؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق ثبت سفارش و خرید سهم عرضه اولیه داتام

به اطلاع می‌رساند،پیرواطلاعیه شماره 181/142522 مورخ 1402/09/28،امروز چهارشنبه مورخ 1402/10/06 تعداد 1 میلیارد سهم معادل 10 درصداز سهام شرکت گروه مالی داتام (داتام)به روش ثبت سفارش عرضه خواهد شد.لازم بذکرست:
1-دوره ثبت سفارش از ساعت 10:00 الی 12:30 می باشد.امکان اصلاح و یا حذف سفارش دراین مدت امکانپذیر می‌باشد.
2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 1500 سهم می باشد. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می‌باشد.
3-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و در دامنه قیمتی(حداقل قیمت 1268 و حداکثر قیمت 1550 ریال)امکانپذیر می‌باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی‌باشد. کلیه مشتریان بر خط نیز می‌توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند. پس از اتمام دوره ثبت سفارش،کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیر نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ایران مصوب 1395/10/14 هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اصلاحات بعدی آن خواهد بود.مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران

روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۰.۰۶ تعداد یک میلیارد سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت گروه مالی داتام در نماد “داتام” به عنوان ششصد و یازدهمین شرکت پذیرفته شده در بخش “سرمایه گذاری ها”، گروه و طبقه “سایر واسطه‌های مالی” در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است قیمت مبنا ۱۴۰۹ ریال می‌باشد و سقف و کف قیمت به ترتیب ۱۵۵۰ ریال و ۱۲۶۸ ریال می‌باشد.

تعداد : حداکثر ۱۵۰۰ سهم

زمان عرضه : چهارشنبه ۶ دی / ساعت دقیق طبق اعلام پیغام ناظر بازار معلوم می شود./

قیمت ثبت سفارش: محدوده بین ۱۲۷ الی ۱۵۵ تومان

حداکثر نقدینگی مورد نیاز: ۲۳۲.۵۰۰ تومان

در این عرضه اولیه مقدار ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰  سهم به عموم عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا