اخبار باغستان

پیام تسلیت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی

🏴 پیام تسلیت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت شهادت سردار سرتیپ سیدرضی موسوی

..:: بسم رب الشهداء والصدیقین ::..

🔸حامی دلسوز مقاومت و یار دلسوخته و بیقرار سردار دل‌ها در ایام شهادت او به آرزوی دیرینش رسید و به خیل شهیدان اسلام و انقلاب و مقاومت اسلامی پیوست.
🔻 شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام و فرمانده برجسته جبهه مقاومت اسلامی سردار سرتیپ سیدرضی موسوی، موجی از تالم و تأسف همراه با انزجار و نفرت از صهیونیسم جهانی و آمریکای جهانخوار را به وجود آورد.
🔻حادثه تروریستی حمله به منزل مسکونی این شهید سرافراز که وابسته نظامی ایران در کشور سوریه محسوب می‌شد، جنایتی آشکار و برخلاف همه موازین حقوقی و انسانی است.
🔻دشمن صهیونیستی که اکنون درمانده‌تر از همیشه با هدایت میدانی آمریکای خبیث در همه میدان‌های نبرد نظامی و تبلیغاتی و اطلاعاتی و امنیتی دچار شکست‌های پیاپی و زنجیره‌ای شده است، برای جبران ناکامی‌های پیوسته خود و نیز دستاوردسازی‌های کاذب دست به هرگونه جنایتی می‌زند تا گوشه‌ای از رسوایی‌های خود راجبران نماید.
🔻بی تردید این جنایت وحشیانه با پاسخ مناسب جبهه مقاومت روبرو خواهد شد و خون پاک و روح تابناک شهید سیدرضی موسوی موثرتر از نقش کم نظیرش در زمان حیات پر برکت او نقش آفرینی خواهد کرد.
🔻شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور شهادت این سردار پر افتخار را به محضر فرمانده معظم کل قوا و امت اسلامی خصوصاً ملت شریف و انقلابی ایران و بالاخص به رادمردان سپاه بدون مرزقدس و سپاه سرافرار پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه خانواده مکرم و همکاران و یاران آن شهید به حق پیوسته، تبریک و تسلیت می‌گوید.
▪️سلام علیه یوم ولد و یوم استشهد و یوم یبعث حیا
▪️والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
▫️شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
🗓سه‌شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=49979

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا