اخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

تعطیلی مدارس امروز سه شنبه 12 دی 1402 معلوم شد

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه به افزایش آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی اما تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

وضعیت مدارس تبریز فردا سه شنبه ۱۲ دی

پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای آذربایجان شرقی، مدارس شهرستان تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو فردا تعطیل است.

به گزارش باغستان نیوز، پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز (نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو (اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز سه شنبه مورخه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان و در مقاطع متوسطه اول و دوم مشروط به عدم داشتن امتحان نهایی یا داخلی غیر حضوری می‌باشد.

 

شایان ذکر است؛ امتحانات نهایی دی ماه و داخلی مدارس طبق برنامه امتحانی برگزار خواهد شد و دانش آموزان بعد از اتمام امتحانات مدارس را ترک خواهند نمود.

 

لازم به ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

تعطیلی مدارس 12دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی‌مدارس فردا سه‌شنبه ۱۲ دی در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا و بازش برف و سرما و برودت هوا و آلودگی هوا از  باغستان نیوز پیگیری کنید

ایا سه شنبه 12 دی مدرسه ها تعطیل است

هنوز اطلاعیه ای تا این لحظه از تعطیلی مدارس تهران در روز سه‌شنبه (۱۲ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار است تا ساعاتی دیگر برای تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۲دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود.

بیشتر منابع خبری نیز تعطیلی سه‌شنبه 12 دی را تایید و یا تکذیب نکرده اند و نوشتند توضیحات تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ تا ساعاتی دیگر تکمیل خواهد شد هر چند آلودگی هوا شدت گرفته و شاهد افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی هستیم اما مدارس تعطیل نیست و برنامه امتحانات دانش اموزان طبق برنامه مدارس و آموزش و پرورش انجام می گیرد.

———————

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتاکانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا