اخبار روزاخبار مهم و فوریویدئو

تصاویر و فیلمی از شهدای حادثه انفجار امروز کرمان

تصاویر و فیلمی از کشته شدگان و شهدای حادثه تروریستی انفجار امروز چهارشنبه در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان

تصويرى از مليكا حسينى، امدادگر شهيد هلال احمر در حادثه گلزار شهداى كرمان

مليكا حسينى
مليكا حسينى

فیلمی از کشته شدگان و شهدای حادثه تروریستی انفجار امروز کرمان

تصاویر از شهدای حادثه تروریستی کرمان

مردم تلاش می‌کنند تصاویر شهدا و مجروحان تا حدممکن رسانه‌ای نشود و آرامش به محل بازگردد

در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان صدایی شبیه انفجار شنیده شد. نیروی‌های امدادی در حال کمک‌رسانی به آسیب دیدگان این حادثه هستند.

روایت یک شاهد عینی از حادثهٔ تروریستی کرمان

آخرین خبرها از حادثه گلزار شهدای کرمان

 سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد تا این لحظه ۷۳ مورد فوتی قطعی در این حادثه به ثبت رسیده است و ۱۷۱ مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

بابک یکتاپرست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا اظهار داشت: ۲ انفجار در این مراسم رخ داده است که اولین آن در منطقه زیرگذر جنب گنبد جبلیه و دومین انفجار در درگاه قلی بیگ نزدیک مسجد صاحب‌الزمان (عج) بوده است که این انفجارها در نزدیکی محل تجمع امروز برای مرداسم سردار سلیمانی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی از استان کرمان،‌ مصدومیت این افراد در اثر ازدحام جمعیت و صدای انفجار بوده است. با توجه به اینکه مردم وحشت‌زده شده بودند، این تعداد افراد مصدوم شدند.

یکتاپرست عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با ارایه آخرین آمار حادثه کرمان اظهار داشت: حال برخی از مصدومان وخیم است و متاسفانه احتمال افزایش تعداد فوتی ها در این حادثه وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد که هنوز علت این انفجار مشخص نشده است.

تصاویری از محل حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان

از محل حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان6 از محل حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان5 از محل حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان7 از محل حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان3 از محل حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان2 از محل حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=50787

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا