اخبار تعطیلی مدارس

آیا امروز شنبه ۱۶ دی مدارس تبریز تعطیل است؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان تبریزی این سوال پیش آمده است که آیا مدارس تبریز و استان آذربایجان شرقی فردا شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ به علت سردی یا آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟

🛑🛑🛑 فوری | اطلاعیه فعالیت مدارس شهرستان تبریز

🔻 با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان تبریز، مدارس نواحی پنجگانه #تبریز و منطقه #خسروشاه روز شنبه  ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح غیر حضوری می باشد.

🔸 ضمنا اطلاعیه وضعیت فعالیت مدارس در شیفت بعد از ظهر نیز طی اطلاعیه ای دیگر به اطلاع همکاران محترم ، اولیا و دانش آموزان گرامی خواهد رسید.

🔻لازم به ذکر است که امتحانات داخلی در مناطق ذکر شده لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

🔸 شایان ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

اطلاعیه فعالیت مدارس مناطق #خاروانا

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #خاروانا، مدارس #روستایی این منطقه روز شنبه  ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می باشد.

بر اساس این اطلاعیه امتحانات داخلی لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

  اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه #ورزقان

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #ورزقان، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می باشد.

براساس این اطلاعیه امتحانات داخلی در این منطقه لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه #مهربان

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #مهربان، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس #روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری و در مدارس شهری نیز در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

:لازم به ذکر است که امتحانات داخلی در مدارس روستایی منطقه مهربان لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه #ایلخچی

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #ایلخچی، مدارس این منطقه در روز شنبه  ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح غیر حضوری می باشد.

ضمنا اطلاعیه وضعیت فعالیت مدارس در شیفت بعد از ظهر نیز طی اطلاعیه ای دیگر از طرف روابط عمومی آموزش و پرورش ایلخچی به اطلاع همکاران محترم، اولیا و دانش آموزان گرامی این منطقه خواهد رسید.

بر اساس این اطلاعیه امتحانات داخلی در منطقه ایلخچی لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه #خواجه

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #خواجه، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می باشد.

براساس این اطلاعیه امتحانات داخلی در این منطقه لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه هریس

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #هریس، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی مقطع دبستان مدارس شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می باشد.

لینک کانال های باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی
باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا