اخبار روز

آیا ادارات اردبیل امروز دوشنبه 25 دی تعطیل است؟

برای بسیاری از کارمندان بخش دولتی و خصوصی این سوال مطرح شده است که آیا ادارات اردبیل فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا سردی هوا تعطیل است یا خیر؟

  ادارات اردبیل فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ تعطیل است

استانداری اردبیل اعلام کرد: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه ۲۵ دی، همه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل و آغاز به کار بانک‌ها نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از تسنیم از اردبیل،   با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه 25 دی، همه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل و آغاز به کار بانک‌ها نیز با 2 ساعت تأخیر خواهد بود.

هم‌چنین آغاز به‌کار همه ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و مشکین‌شهر با 2 ساعت تأخیر و از ساعت 9 صبح خواهد بود.

این اطلاعیه شامل مراکز امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیست و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به‌طور عادی خواهد بود.

بارش شدید برف اردبیل را سپیدپوش کرد

پس از گذشت ۲۳ روز از فصل زمستان، امروز استانِ اردبیل سفید پوش شد و چهره زمستانی به خود گرفت.

پس از سپری کردن پائیزی بدون برف که در تاریخ اردبیل کم سابقه بود، این نخستین برفِ زمستانی سنگین و جدیه امسال است که در دیار پربرکتِ اردبیل به زمین نشسته و باعث شادمانی اهالی شد.
بارش این رحمت الهی که امروز، از شمال تا جنوب استان اردبیل را سفیدپوش و تردد خودرو‌ها را در معابر عمومی و جاده‌های استان هم، سخت و کُند کرده است.

———————

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتاکانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا