ورزشی

کنایه رونالدو به مسی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن

کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی بعد از کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا 2023 توسط لیونل مسی واکنش جالبی از خود نشان داد.

 «برای کسب (عناوین) بیشتر برمی گردم!» این واکنش کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی بعد از برنده شدن مسی در مراسم بهترین های سال فیفا به عنوان بهترین فوتبالیست دنیاست.

برای کسب (عناوین) بیشتر برمی گردم!
برای کسب (عناوین) بیشتر برمی گردم!

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغال بلافاصله پس از اینکه لیونل مسی در مراسم بهترین بازیکن فیفا در روز سه‌شنبه به عنوان بهترین بازیکن مرد سال 2023 انتخاب شد، پست جالبی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. مسی در کمال تعجب با پشت سر گذاشتن ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی، برترین بازیکن فیفا 2023 شد.

رونالدو و مسی در 15 سال گذشته رقابت نزدیکی داشتند. اسطوره پرتغال دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیاست اما رقیب سنتی اش با کسب 8 توپ طلا رکورددار است.

لیونل مسی در مراسم شب گذشته در یک رقابت نزدیک موفق شد ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی را کنار بزند و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را برای سومین بار کسب کند.

مسی در سال 2022 آرژانتین را به قهرمانی در جام جهانی رساند، اما بعد از آن توفیقی دیگر کسب نکرد. از سوی دیگر، هالند در این یک سال گذشته در تمامی رقابت‌ها 30 گل به ثمر رساند و سه‌گانه تاریخی را با منچسترسیتی به دست آورد، اما باز هم نتوانست رتبه اول را کسب کند. همانطور که رونالدو بلافاصله پس از اعلام برنده شدن مسی در اینستاگرام، پست نماد پرتغالی را به برد جنجالی آرژانتینی مرتبط کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا