اخبار تعطیلی مدارساخبار روز

آیا مدارس اردبیل روز شنبه 30 دی تعطیل است؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا روز شنبه 30 دی ۱۴۰۲ مدارس شهرهای استان اردبیل به علت بارش برف و باران یا سردی هوا تعطیل است یا خیر؟

احتمال تعطیلی مدارس اردبیل روز شنبه 30 دی

هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان اردبیل صادر شود؛ ما در این خبر باغستان نیوز به اطلاع شما خواهیم رساند.

شهردار اردبیل گفت: عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر و خیابان‌های اردبیل ادامه دارد که تاکنون با توجه به بارش سنگین برف موفق به بازگشایی خیابان‌های اصلی شده‌ایم.

محمود صفری اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری از همان ساعت‌های اولیه بارش پای کار بوده و به صورت ۲۴ ساعته مشغول برف‌روبی معابر و خیابان‌های اردبیل هستند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر خیابان‌های اصلی بازگشایی شده است و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد، افزود: عملیات برف‌روبی معابر ادامه دارد که در حال حاضر در حال بازگشایی و برف‌روبی کوچه‌های فرعی و خیابان‌های زیر ۲۰ متر هستیم.
شهردار اردبیل بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم با توجه به اینکه بارش برف سنگین بوده صبر و حوصله به خرج دهند تا ما بتوانیم به بازگشایی معابر بپردازیم و با توجه به اینکه پارک خودروها در حاشیه خیابان‌ها باعث کند شدن روند برف‌روبی می‌شود، به منظور پاک‌سازی بهتر معابر شهر از پارک در حاشیه خیابان‌ها خودداری کنند

————-
لینک کانال های باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی
باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا