اقتصادیاخبار مهم و فوری

زمین رایگان را با این شرایط بگیرید

وزارت راه و شهرسازی مکلف به واگذاری یک قطعه زمین رایگان برای خانواده های 4 فرزندی شده است.

با تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۳ وزارت راه و شهرسازی مکلف شد تا یک قطعه زمین رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش درآمدی، با تصویب بند الحاقی ۲ تبصره ۱۳ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

«بند الحاقی ۲- به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.»

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=52752

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    دولت درابتدا طرح جوانی جمعیت را عملی کند برای سه فرزند را بعد وعده های خالی وپوچ بدهد؟

  2. باسلام‌بند‌تمام‌شرایط‌رودارم‌اماهیچ‌چیزتابه‌امروزدریافت‌نکردم‌ثبت‌نام‌کردم‌ودارایه۳فرزندکه‌خداروشکر۳ماه‌متولد۱۴۰۲‌فرزنده‌سوم‌‌امااین‌طرح‌هرموقعه‌سرمیزنیم‌میگن‌درحال‌استعلام😀
    واقعان‌که‌مارو‌گرفتین‌یا‌سرکارمون‌گذاشتین‌پس‌چراواقعا‌نمیدین‌معطل‌چی‌هستین‌؟؟؟

  3. باسلام دبیربازنشسته هستم فاقدمسکن وتابحال از فرم ج (جیم)استفاده نکرده ام لطفا برای بهره مندی ازاین امتیاز راهنمائیم کنید ۰۹۰۳۸۱۵۳۵۳۸

دکمه بازگشت به بالا