اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا امروز سه شنبه 24 مرداد ادارات سیستان و بلوچستان تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز سه شنبه 24 مرداد 1402 ادارات استان سیستان و بلوچستان تعطیل است؟ تعطیلی کدام شهرهای استان سیستان امروز ۲۴ مرداد مشخص شده است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا تعطیلی ادارات سیستان و بلوچستان امروز سه شنبه 24 مرداد واقعیت دارد؟

امروز ابتدا قرار بود ادارات سیستان و بلوچستان با ۲ ساعت تاخیر باز بشوند اما در ادامه اعلام شد که دیروز دوشنبه 23 مرداد 1402 کاملا تعطیل است.

حالا سوال بعضی از شهروندان محترم در استان سیستان و بلوچستان این است که آیا امروز سه شنبه 24 مرداد ۱۴۰۲ ادارات تعطیل است یا خیر؟

آیا باز هم ادارات با تاخیر ۲ ساعته باز می شوند و یا کلا ادارات دایر هستند؟ باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی در این باره صادر شود

بیشتر بخوانید:

بارش‌ شدیدترین باران‌ قرن در کدام شهرهای ایران اتفاق می افتد؟

  گردوخاک در زاهدان دید افقی را به ۲ هزار متر کاهش داد

حیدری مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان:
یکشنبه سرعت وزش باد در ایستگاه فرودگاهی زابل به ۱۰۸کیلومتر در ساعت رسید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به ۶۰۰ متر کاهش داد.

 همچنین دید افقی در ایستگاه هواشناسی زهک به ۷۰۰متر رسید و باعث نفوذ گردوخاک گسترده حاصل از این طوفان باعث شد دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۲ هزار متر و در ایستگاه هواشناسی سراوان به کمتر از ۶ هزار کاهش دهد.

 به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه شود و از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود.
————-

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان نیوز در سروش|| کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=38086

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا