ورزشی

زمان و ساعت بازی تیم ملی ایران مقابل قطر در نیمه نهایی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان و ساعت دقیق بازی تیم ملی ایران مقابل قطر روز چهارشنبه 18 بهمن در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2023 قطر مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان و ساعت دقیق بازی تیم ملی ایران مقابل قطر

دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر در روز چهارشنبه 18 بهمن در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا از ساعت 18:30 به وقت تهران به مصاف هم می روند.

آیا شاگردان امیر قلعه نویی می توانند طلسم 50 ساله را بشکنند و بعد از نیم قرن تجربه حضور در فینال را بچشند یا خیر؟

یوزهای ایرانی با یک برد شیرین و دلچسب مقابل تیم ملی ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی، حالا باید رو در روی تیم میزبان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

البته باید یادآور شد که بچه های تیم ملی ایران نباید با غرور به این نبرد پای بگذارند و به تصور اینکه تیم قطر به مراتب آسان تر از ژاپن است، نباشند.

در تاریخچه دیدار دو تیم 26 بار باهم بازی کرده ایم که 10 بار آن دوستانه بوده است. درمجموع 16 مسابقه را ما برده ایم و 5 بازی مساوی شده و قطری ها فقط سه بار پیروز بوده اند که آخرین برد آنها مربوط به 14 سال قبل بوده است.

پسران ایران زمین برای تاریخ سازی و رسیدن به جام قهرمانی فقط یک گام تا فینال فاصله دارند. شکست دادن قطر دور از دسترس نخواهد بود به شرطی که تیم ملی مثل نیمه دوم بازی با ژاپن بی نقص و با تمام وجود بازی کند.

قطر قطعا قدرتمندتر از ژاپن در مستطیل سبز نیست اما به دلیل میزبانی اش می تواند حریفی خطرناک تر باشد!

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=53913

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا