اخبار روزاخبار مهم و فوری

زمان دقیق و ساعت الله اکبر گفتن به مناسبت 22 بهمن

بانگ الله اکبر امشب شنبه 21 بهمن ماه ساعت ۲۱ در آسمان ایران در شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر پشت بام ها طنین‌انداز می‌شود.

مردم مؤمن شهیدپرور و انقلابی هم‌صدا با دیگرام در سراسر ایران اسلامی به یاد تکبیرهای پیروزمندانه بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ بانگ الله‌اکبر را طنین‌انداز می‌کنند.

نوای روحانی و دل‌انگیز گلبانگ الله‌اکبر هم‌زمان از بلندگوهای مساجد و از پشت‌بام‌ها در آسمان همراه با نورافشانی در برخی از معابر طنین‌انداز خواهد شد.

نوای روحانی، دل‌انگیز و روح بخش گلبـانگ تـکبیـر ملـت بزرگ و استـوار ایـران، در شب پیروزی انقلاب اسلامی در کران تا کران آسمان میهن عزیزمان در ساعت ۲۱ امشب، طنین‌انداز می‌شود و با مدد دم قدسیایی و روح بلند شهدا و امام شهدا ، همراه با فریادهای “الله اکبر” ملت شـجـاع و قهرمان ایران اسلامی در حمایت از ملت های مسلمان و ســتـم دیـدۀ جـهان ، بر اندام نحیف استکبار جهانی و تمامی کاخ های ظلم و طاغوت لرزه انداخته و تمامی نقشه های شوم دشمنان عنود و حسود انقلاب اسلامی را ناکام گذاشته و صدای مظلومیت و حقانیت خود را به گوش جهانیان می رساند.

متن کامل الله اکبر برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران

“الله اکبر” ، رمز پیروزی و جاودانه ماندن انقلاب و نظام اسلامی است و به عنوان گزینۀ برتر روی میز ملت شجاع و انقلابی ایران در برابر تهدیدات ، زیاده خواهی ها و یاوه گویی های ” نظام سلطه و استکبار جهانی” است .

“الله اکبر” ؛ به سی و هفت سال وحدت و اتحاد حول محور مقام ولایت فقیه و انسجام و همبستگی اسلامی و همدلی وهمراهی مردم و مسئولان با نظام اسلامی

“الله اکبر” ؛ به سی و هفت سال حیات طیبه و پربرکت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

“الله اکبر” ؛ به سی وهفت سال عزت وسربلندی در سایه‌سار اندیشه‌های ناب قرآن کریم و ائمه معصومین«علیهم‌السلام»

“الله اکبر” ؛ به سی و هفت سال صیانت و حفاظت و حراست از شعار ” استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی”

“الله اکبری” ؛ به بلندای راست قامتان تاریخ و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی

“الله اکبری” ؛ به صلابت و استواری دماوند و البرز، سهند و سبلان ومقاومت و ایثار شهدای والامقام هسته ای و شهدای مدافع حرم .

اینک ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی به شکـرانـه سـی و هفت سال افـتـخـار و اقـتـدارآفـریـنـی و با پشتوانۀ اراده‌های راسخ ملت شجاع و قهرمان ایران ، امشب در شامگاه بیست و یکم بهمن ماه می‌خروشند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل‌دسته‌های مساجد ، حسینه ها ، پشت بام منازل ، اماکن و در میادین و کوی و برزن این مرز پرگهر و خیابان‌های سراسر کشور به گوش جهانیان می‌رساند و فریاد “استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی” و صلح و دوستی ، وحدت و اتحاد را سر می دهند و با حضور حماسی و انقلابی خود ، در آوردگاه یوم الله ۲۲ بهمن ، پـاســخ قاطـع وکوبنده به مثلث شوم نفوذ ، تحریف و فتنه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهند داد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=54334

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا