فال

فال شمع امروز دوشنبه 23 آبان 1401 + ۲۳ بیست و سوم آبان ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فال شمع امروز دوشنبه 23 آبان 1401 +  دوشنبه ۲۳ بیست و سوم آبان ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

فال شمع امروز دوشنبه 23 آبان 1401

🌈فروردین 🦋توانایی های زیادی دارید از آن ها استفاده کنید و نگذارید که وقتتان به راحتی تلف شود،فرصت هایتان را غنیمت شمارید.

🌈اردیبهشت 🦋هرگز در صدد افشای راز کسی نباشید و سعی کنید همواره محرم و رازنگهدار مردم باشید تا مورد اعتماد و محبوب همگان باشید.

🌈خرداد 🦋به دنبال این نباشید که دیگران در موردتان چه فکری می کنند. فقط به آن چیزی که خودتان می‌خواهید و حس می‌کنید درست است فکر کنید و کاری را که فکر می‌کنید درست است، انجام دهید.

🌈تیر 🦋هر چیزی را که باعث می‌شود آرامش تان بهم بریزد، بهتر است که کنار بگذارید؛ چراکه در آخر به ضررتان تمام خواهد شد.

🌈مرداد 🦋دائم به خاطر گذشته خود را سرزنش می‌کنید؛ ولی دیگر فایده ندارد بهتر است که آن را به فراموشی بسپارید و به آینده فکر نمایید.

🌈شهریور 🦋کمی نگران آینده‌ات هستی. برای اتفاقاتی که قرار است برایت بیافتد نگرانی بسیاری داری؛ اما نگران نباش و فکرت را درگیر آن نکن و مطمئن باش قطعاً اتفاقات خوبی در راه داری.

‌🌈مهر 🦋تمام مشکلات و روزهای سخت روزی به پایان خواهد رسید فقط به شرط آنکه خودتان را نبازید و با قدرت تمام و نگرشی مثبت حرکت کنید.

🌈آبان 🦋فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند، پس از آن برحذر باش.

🌈آذر 🦋به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت‌تأثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

🌈دی 🦋مدتی است که یکسری مسائل کوچک و پیش پا افتاده ذهن شما را درگیر کرده است. بهتر است که که ذهن خود را خالی از این مسائل کنید؛ چراکه اصلاً این مسائل ارزش فکر کردن ندارد و به خودی خود حل خواهند شد‌.

🌈بهمن 🦋حسرت پول و موفقیت دیگران را نخورید، شما نیز می‌توانید یک روزی مثل آن‌ها شوید فقط کافی است که خود را باور داشته باشید، تلاش و اعتماد به نفس تان را نیز افزایش دهید.

🌈اسفند 🦋بهتر است برای مسائل پیش پا افتاده اوقات‌تان را تلخ نکنید و نگذارید زندگی تان لذت‌هایش را از دست بدهد زیرا بیش‌تر زمان تان را به شادی و تفریح تان اختصاص دهید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=5436

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا