استقلالورزشی

جواد نکونام این بازیکنان را نمی خواهد

جواد نکونام از جذی دو بازیکن فرشید باقری و فرشید اسماعیلی در تیم استقلال منصرف شده و لیست جدیدی از بازیکنان خارجی را ارائه داده است.

صبح امروز در پی اعتراض شدید هواداران استقلال به بازگشت احتمالی فرشید باقری و فرشید اسماعیلی، شایعه شد جواد نکونام از جذب این دو بازیکن منصرف شده و حتی یک لیست جدید شامل چند بازیکن آزاد خارجی به باشگاه استقلال داده است.

مدیریت باشگاه استقلال جذب بازیکنان جدید و خروج بازیکنان را به جوادنکونام منتسب کرده است.

خبرگزاری اخبار عجیبی از وضعیت ورودی‌ها و خروجی‌های استقلال منتشر کرده است و باتوجه به اینکه عملکرد نقل و انتقالات فصل را منتسب به نکونام کرده، به نظر می‌رسد این خبر از سوی مدیریت باشگاه در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت است. در متن این خبر آمده:

صبح امروز در پی اعتراض شدید هواداران استقلال به بازگشت احتمالی فرشید باقری و فرشید اسماعیلی، شایعه شد این مربی از جذب این دو بازیکن منصرف شده و حتی یک لیست جدید شامل چند بازیکن آزاد خارجی به باشگاه استقلال داده است.

در فضای مجازی این شایعه هم به گوش رسید که علی خطیر با جواد نکونام شب گذشته جلسه داشته و در همین جلسه سرمربی تیم، لیست جدید خارجی‌ها را برای تقویت تیم ارائه کرده است.

علی خطیر روز گذشته برای شرکت در مراسم ترحیم زنده یاد غلامرضا بهروان رییس اسبق سازمان لیگ و عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به مازندران سفر کرده بود و ظهر امروز به تهران بازگشت و اصلا در تهران حضور نداشت که جلسه‌ای با جواد نکونام برگزار کند.

همچنین به گفته یکی از مدیران استقلال، جواد نکونام همانگونه که بعد از جذب ماشاریپوف، مانع خرید اورونوف شد، علاقه‌ای به جذب بازیکن خارجی ندارد و هیچ لیست جدیدی هم به باشگاه ارائه نکرده است.

جواد نکونام بعد از بازگشت سیلوا و جذب ماشاریپوف، حالا خواهان جذب فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و یک پیستون راست در صورت خروج نام کوین یامگا از لیست استقلال است.

پروژه جذب اسلامی از ذوب آهن به فعال کردن بند فسخ این بازیکن بستگی دارد و جذب گودرزی از شمس آذر و آقایی پور از استقلال خوزستان هم تنها منوط به معاوضه بازیکن می‌شود چرا که لیست استقلال جای خالی ندارد. همچنین بازگرداندن منتظر محمد از مس رفسنجان هم در گروی تایید جواد نکونام و موافقت باشگاه مس رفسنجان است.

ناگفته نماند استقلال در یک قدمی جذب اورونوف به صلاحدید جواد نکونام از خرید این بازیکن منصرف شد چرا که سرمربی استقلال اعتقاد داشت با توجه به جذب جلال الدین ماشاریپوف، چیدمان استقلال جایی برای استفاده ثابت از اورونوف ندارد و بعبد نیست این بازیکن در استقلال نیمکت نشین شود.

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=54520

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا