اخبار باغستان

پیام تشکر حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز امام جمعه باغستان از مردم شریف باغستان

 پیام تشکر حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز امام جمعه باغستان از مردم شریف باغستان

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور آگاهانه و با نشاط اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان در جشن چهل و پنج سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب اسلامی افزود.
خدای متعال را شاکریم که ملت شریف و مردم غیور به رغم همه توطئه ها، جوسازی ها، تخریب، تحریم و تهدیدها با درک درست و آگاهانه از شرایط امروز کشور با حضور پرشور، فراگیر و پرامید خود ، صحنه بی بدیلی از وفاداری به کشور، نظام، امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب آفریدند و ناکامی دشمنان این نظام را به نمایش گذاشتند.
اینجانب بر خود فرض میدانم از حضور آگاهانه و با نشاط اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان، دانش آموزان و دانشجویان، هنرمندان، ورزشکاران، اصناف و بازاریان، مسئولان و مدیران، و خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران ، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیج و سپاه و روحانیت محترم نهایت تشکر و قدردانی را به عمل آورده و سربلندی و موفقیت همگان را ذیل توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال مسألت نمایم. رجاء واثق دارم ملت غیور ایران اسلامی به فضل الهی در ١١ اسفندماه نیز در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات، شگفتی آفرین خواهند شد. إن شاءالله

والسّلام عليكم و رحمة الله و برکاته
مسعود سرافراز
امام جمعه باغستان
۱۴۰۲/۱۱/۲۲

🌷 نهاد امامت جمعه شهر باغستان

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=54574

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا