اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا ادارات استان کردستان امروز پنج شنبه 26 بهمن 1402 تعطیل می باشد؟

برای بسیاری از کارمندان بخش دولتی و خصوصی این سوال مطرح شده است که آیا ادارات استان کردستان فردا پنج شنبه ادارات استان کردستان فردا پنج شنبه 26 بهمن 1402 به علت تعطیل است یا خیر؟

آیا ادارات استان کردستان امروز پنج شنبه 26 بهمن 1402 تعطیل است؟ بانک های استان کردستان امروز پنج شنبه 26 بهمن  تعطیل است؟آخرین اخبار از تعطیلی را در باغستان نیوز بخوانید.

استانداری کردستان گفت: تمام ادارات کردستان امروز با هدف صرفه‌جویی در مصرف گاز، حفظ پایداری شبکه گاز کشور و جلوگیری از قطع گاز خانگی تعطیل است.

عاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: امروز تمام ادارات سطح استان به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز تعطیل است.

عبدالله رشیدی‌پور در سنندج، اظهار داشت: امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه با هدف صرفه‌جویی در مصرف گاز، حفظ پایداری شبکه گاز کشور و جلوگیری از قطع گاز خانگی؛ تمام ادارات کردستان تعطیل است.

وی افزود: این تعطیلی بنا به پیشهاد مدیر عامل شرکت گاز استان و با موافقت استاندار صورت گرفته. فعالیت تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان به صورت دورکاری تعریف و تعطیل خواهد بود.

پیشنهاد تعطیلی ادارات کردستان برای امروز از سوی شرکت گاز

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان افزود: این تعطیلی شامل بانک‌ها، مراکز خدمات‌رسان و بیمارستان‌ها، پلیس، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و واحدهای شیفتی نمی‌شود و فعالیت آنان مطابق برنامه کاری خودشان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نیز در این رابطه با اشاره به انفجار خط انتقال گاز سراسری به‌دلیل حرکت گسل زاگرس گفت: این تعطیلی به منظور صرفه‌جویی در مصرف و پیشگیری از هر گونه وقوع حادثه است.

احمد فعله‌گری بیان کرد: پیشنهاد تعطیلی ادارات کردستان برای امروز از سوی شرکت گاز مطرح شده و موافقت با استانداری کردستان بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=54740

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا