اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت فوت مهدی حضرتی نوجوان 17 ساله چه بود ؟ + بیوگرافی

«مهدی حضرتی» با اصابت گلوله به پیشانی کشته شده است

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت مهدی حضرتی نوجوان 17 ساله به همراه بیوگرافی مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

جزئیات نحوه مرگ مهدی حضرتی

رئیس کل دادگستری استان البرز می‌گوید نحوه مرگ مهدی حضرتی -نوجوانی که در ناآرامی‌های ۱۲ آبان در کرج کشته شد- در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی در این باره بیان کرد: مهدی حضرتی روز ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات کرج به طرز مشکوکی کشته شده است.

فاضلی افزود: علت فوت این فرد اصابت گلوله به پیشانی وی است.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در روز حادثه ماموران انتظامی حاضر در صحنه هیچ اسلحه گرمی در اختیار نداشتند و با این حال بررسی‌های همه جانبه در خصوص چگونگی مورد اصابت قرار گرفتن مشکوک این فرد از همان روز وقوع حادثه ( ۱۲ آبان) آغاز و پرونده قضائی در دادسرای مربوطه تشکیل شده و ماهیت موضوع در دست بررسی است.

بیوگرافی مهدی‌حضرتی

مهدی حضرتی نوجوانِ ۱۷ ساله فوت شده در اغتشاشات و ناامنی ۱۴۰۱ کرج است.   این حادثه برای وی در روز ۱۲ آبان ۱۴۰۱ در روز مراسم چهلم حدیث نجفی، نوجوان دیگری که در کرج فوت شد، اتفاق افتاده‌است.مراسم هفتم وی روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱  در میاندوآب آذربایجان غربی برگزار شد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=5495

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا