ورزشی

ساعت بازی النصر و الفتح عربستان امروز شنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت برگزاری بازی تیم النصر مقابل الفتح عربستان امروز شنبه 28 بهمن در هفته بیستم مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان ‎2023-2024 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم النصر مقابل الفتح عربستان

دو تیم النصر و الفتح عربستان امشب شنبه 28 بهمن از ساعت 20:30 ( هشت و نیم شب ) به وقت تهران به مصاف هم می روند

النصر پس از تعطیلات زمستانی با دیدار خانگی مقابل الفتح در ورزشگاه خانگی اش در روز شنبه مسابقات خود را در لیگ فوتبال عربستان از سر خواهد گرفت.

میزبان (النصر ) روز چهارشنبه اولین بازی رقابتی خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الفیحه برگزار کرد. کریستیانو رونالدو در دقیقه 81 با کمک مارسلو بروزوویچ گل برتری بازی را به ثمر رساند که به آنها کمک کرد تا یک برد خارج از خانه با نتیجه 1-0 ثبت کنند. آنها سال 2023 را با یک برد 4 بازی به پایان رساندند و به دنبال قهرمانی در این مسابقات هستند.

میهمان (الفتح ) در سه بازی آخر خود در لیگ قبل از تعطیلات زمستانی شکست نخورده بود و در بازی قبلی خود با تساوی بدون گل مقابل الاخدود متوقف شدند. آنها به روند شکست ناپذیری خود در بازی های دوستانه در اوایل سال جاری ادامه دادند و در اوایل ماه جاری برابر اورال به تساوی 2-2 دست یافتند.

النصر با 46 امتیاز، 6 امتیاز بیشتر از الاهلی رتبه سوم و 7 امتیاز کمتر از الهلال در رده دوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. تیم الفتح نیز با 29 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند و یک برد ممکن است به آنها کمک کند تا به رده پنجم صعود کنند.

نکات خواندنی از تقابل دو تیم النصر و الفتح

  • دو تیم تا کنون 32 بار در تمامی رقابت ها به مصاف هم رفته اند. همانطور که انتظار می رفت النصر در این دیدارها با 19 برد دست برتر را دارد. الفتح چهار بار از حریف خود برتری یافته و 9 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.
  • النصر در 6 دیدار اخیر خود مقابل میهمان شکست نخورده است و در بازی برگشت در ماه اوت یک برد 5-0 در خارج از خانه به ثبت رسانده است.
  • الفتح در 4 بازی از 6 بازی اخیر خود در لیگ موفق به گلزنی نشده است. 5 برد از 8 برد آنها در لیگ این فصل در مسابقات به ثبت رسیده است.
  • الفتح تنها یک برد در 15 دیدار اخیر خود مقابل میزبان کسب کرده است که این پیروزی در یک بازی خارج از خانه در سال 2020 به دست آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا