ورزشی

ساعت بازی منچسترسیتی و چلسی امروز در هفته 25 لیگ جزیره

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت برگزاری بازی منچسترسیتی مقابل چلسی امروز شنبه 28 بهمن در هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ جزیره انگلیس فصل 2023 – 2024 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی منچسترسیتی مقابل چلسی

دو تیم منچسترستی و چلسی امشب شنبه 28 بهمن از هفته 25 لیگ برتر جزیره از ساعت 21:00 ( نه شب ) به وقت تهران به مصاف هم می روند.

لیگ برتر جزیره با انجام مسابقات تیم ها به هفته ۲۵ می رسد. در حالی که چلسی در یک جدال مهم در ورزشگاه اتحاد روز شنبه به مصاف تیم منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا می‌رود، می خواهد دوباره به اوج بازگردد.

چلسی در حال حاضر در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و تا حد زیادی در این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده کند. آبی ها در بازی قبلی خود با نتیجه  3-1 از کریستال پالاس گذشتند و به دنبال کسب نتیجه مشابه در این هفته خواهند بود.

از سوی دیگر منچسترسیتی در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ قرار دارد و در هفته های اخیر توانستند به بردهای شیرینی برسند. تیم میزبان این هفته در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 مقابل اف سی کپنهاگ گذشت.

نکات آماری تقابل دو تیم منچستر سیتی و چلسـی

  • چلسـی رکورد تاریخی خوبی برابر منچستر سیتی دارد و در 71 بازی از 176 بازی دو تیم در مقابل 65 پیروزی منچسترسیتی به پیروزی رسیده است.
  • منچسترسیتی در 6 بازی از 8 بازی اخیر خود در خانه مقابل چلسی در لیگ برتر پیروز شده و در 5 بازی از این بازی ها دروازه خود را بسته نگه داشته است.
  • بیشترین گل در یک بازی منچسترسیتی و چلسی مربوط می شود به بازی فصل قبل که به تساوی 4-4 دست یافتند – بیشترین گلی که در یک بازی در این بازی از فصل 10-2009 به ثبت رسیده است.
  • تساوی 4-4 بین منچسترسیتی و چلسی سال گذشته نیز به 16 بازی با تساوی دو تیم پایان داد.
  • چلسی در 19 بازی اخیر خود مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر تنها یک دروازه خود را بسته نگه داشته است و تنها نتیجه آن در در سال 2018 رقم خورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا