اخبار روزاخبار مهم و فوریاقتصادی

مانده اعتبار فعلی 1 در طرح کالابرگ یعنی چه؟

بعضی از سرپرستان خانوارها برای دریافت کالابرگ فجرانه به مشکلاتی برخورده اند. یکی از این موارد مانده اعتبار فعلی 1 در طرح کالابرگ می باشد.

علت نمایش مانده اعتبار فعلی 1 در طرح کالابرگ چیست؟

1- سرپرست خانوار باید جزء دهک های اول تا هفتم باشد و اگر فردی که دهک های هشتم، نهم و دهم باشد این طرح به او تعلق نمی گیرد.

2- اگر جز دهک های اول تا هفتم هستید و باز هم مانده اعتبار فعلی 1 نمایش داده می شود، باید صبر کنید تا روزهای بعد مجددا کد دستوری را وارد کنید.

3- مشکل مانده اعتبار فعلی 1 برای روزهای پیشین می باشد و هم اکنون این خطا رفع شده است.

4- اگر مورد شما در سه علتی که در بالا ذکر کردیم نبود، با سازمان هدفمندی یارانه تماس بگیرید.

شرایط دریافت کالا برگ فجرانه چگونه است؟

کالا‌ها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع می‌شود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالا برگ به شما نشان می‌دهد.

اجرای طرح یارانه تشویقی فجرانه به صورت کالابرگ الکترونیکی از ۱۷ بهمن امسال آغاز شده است و تا سه ماه آینده به ازای هر فرد ۲۲۰ هزار تومان به دهک‌های اول تا هفتم جامعه پرداخت می‌شود.

در قالب این طرح، خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی یارانه بگیر به مدت سه ماه، مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی فجرانه برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده می‌شوند.

کالا‌ها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع می‌شود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالا برگ به شما نشان می‌دهد.

در قالب طرح فجرانه، در این مرحله جدید کالابرگ بین خانواده‌های دهک یک تا هفت توزیع می‌شود و این کالابرگ ارتباطی به یارانه‌های نقدی مردم ندارد.

در این طرح مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است.

مبلغ فوق، هفدهم بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است، افراد واجد شرایط تا سه ماه آینده می‌توانند با مراجعه با فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقدام کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا