استقلالورزشی

ساعت بازی ملوان و استقلال امروز پنجشنبه در هفته ۱۷ لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت برگزاری بازی ملوان انزلی و استقلال تهران امروز پنجشنبه 3 اسفند در هفته ۱۷ مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت برگزاری بازی ملوان انزلی و استقلال تهران

دو تیم استقلال تهران و ملوان بندر انزلی در مسابقات هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه 3 اسفند از ساعت ۱۷:۱۵ در استادیوم سیروس قایقران بندرانزلی به مصاف یک‌دیگر می‌روند.

دیداری که در بازی رفت با برتری یک بر صفر آبی‌ها در آزادی به پایان رسید تا تیم جواد نکونام تنها تیم مدعی باشد که توانسته ملوان را در نیم‌فصل اول شکست دهد.

ملوان در حالی پای به این مسابقه می‌گذارد که در نیم فصل اول از بازی مقابل چهار تیم مدعی فقط به استقلال باخته و مهدی تارتار اصلاً دوست ندارد در اولین بازی نیم فصل دوم در انزلی با قبول شکست مقابل استقلال دبل شود. تیم تارتار در اولین بازی خود پس از تعطیلات لیگ برتر، ذوب‌آهن را در اصفهان شکست داد تا نشان دهد با تغییراتی که داشته چهره خطرناک‌تری در ادامه فصل است و باید دید مقابل استقلال چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

در سمت مقابل استقلال برخلاف چالش‌های بیرون زمین، در مستطیل سبز خوب عمل کرده و توانسته صدرنشین بازی‌ها باشد. آبی‌ها هفته گذشته برابر صنعت نفت هم پیروز شدند و حالا با کسب دومین پیروزی پیاپی در نیم فصل دوم می‌توانند فاصله بسیار خوبی با تیم‌های تعقیب‌کننده خود پیدا کنند و باید دید نکونام و شاگردانش خواهد توانست در مرداب، قوی سپید را شکار کنند یا نه.

آرش رضاوند هافبک تیم استقلال به دلیل 4 کارته شدن در بازی قبلی مقابل نفت آبادان، غایب بازی امروز خواهد بود 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا