اجتماعی و فرهنگی

نسبت پردیس افکاری و علیرضا افکاری چیست؟

برای بسیاری از مخاطبان این سوال پیش آمده است که نسبت پردیس افکاری و علیرضا افکاری چیست؟ آیا با هم فامیل هستند و یا هیچ نسبتی ندارند؟

آیا بین پردیس افکاری و علیرضا افکاری نسبت فامیلی وجود دارد؟

پردیس افکاری امروز بر اثر سرطان کبد در بیمارستان درگذشت و جامعه هنری کشور دوباره عزادار یک هنرمند شد.

با بررسی های به عمل آمده هیچ نسبتی بین پردیس افکاری و علیرضا افکاری وجود ندارد و فقط تشابه فامیلی بین این دو هنرمند وجود دارد.

آیا بین پردیس افکاری و علیرضا افکاری نسبت فامیلی وجود دارد؟
 

علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی در سبک پاپ و سنتی است. افکاری در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در شهر اصفهان به دنیا آمد.

علیرضا افکاری فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان آهنگساز با آلبوم «پریزاد» مجید اخشابی از سال ۱۳۸۴ وقتی ۲۸ ساله بود، شروع کرد. وی در ابتدای کار در سال ۱۳۸۷ در جشنواره موسیقی فجر با پروژه «قصه لیلا» و ترانه‌هایی از روزبه بمانی و نوازندگی نازلی بخشایش به مقام دوم رسید.

«پردیس افکاری» زاده سال ۱۳۴۲، دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد است و دوره بازیگری را در گروه تئاتر آناهیتا گذرانده.

او فعالیت خود را در سینما با فیلم «شاخه‌های بید» به کارگردانی امرالله احمدجو در سال ۱۳۶۷ آغاز کرد.

او در تئاتر با کارگردانانی چون زنده‌یاد رکن‌الدین خسروی، مجید جعفری، شکرخدا گودرزی، محمد نجفی و قطب‌الدین صادقی همکاری داشته و از عمده نمایش‌هایی که در آنها بازی کرده می‌توان به آثاری چون سوسنگرد، ابن سینا، باغ آلبالو، زیرگنبد کبود، ژاندارک، عروسی، عاشق‌کشون، دندون طلا اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا