استقلالورزشی

ساعت بازی استقلال و سپاهان امروز سه شنبه در هفته 18 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز و تاریخ برگزاری و زمان دقیق و ساعت بازی استقلال تهران و سپاهان اصفهان در هفته 18 مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 1402 – 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی استقلال تهران و سپاهان اصفهان

دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر امروز سه شنبه 8 اسفند 1402 از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

سپاهان که در لیگ برتر به تیم‌هایی چون آلومینیوم اراک، شمس آذر قزوین و گل گهر سیرجان باخته بود، در آسیا هم دوبار مغلوب الهلال شد تا با احتساب بازی برگشت پنجمین شکست پیاپی را تجربه کند.

حالا شاگردان مورایس با بدترین آمار ممکن و البته با شرایط روحی نه چندان مناسب باید در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مهمان استقلال باشند.

سپاهان در بازی رفت با یک گل استقلال را شکست داد و امیدوار است این پیروزی را در پایتخت هم تکرار کند اما شاگردان جواد نکونام هم با رکورد خوبی که در بازی‌های خانگی کسب کرده اند، امیدوارند ششمین شکست پیاپی را به سپاهان تحمیل کرده و با غلبه بر این تیم صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کنند.

این هفته پرسپولیس هم بازی سنگینی در اصفهان مقابل ذوب آهن دارد و در واقع هر سه تیم بالای جدول که مدعیان اصلی قهرمانی هستند،کارشان سخت است.

گفتنی است سپاهان فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت استقلال ساپینتو را شکست داده بود و بازی رفت امسال را هم در اصفهان برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا