اخبار تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس اصفهان امروز سه شنبه 8 اسفند صحت دارد؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا سه شنبه 8 اسفند ۱۴۰۲ مدارس شهرهای استان اصفهان به علت بارش برف و باران یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا سه شنبه 8 اسفند ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

 رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه مدارس شهر اصفهان با یک ساعت تاخیر بازگشایی می‌شود.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: همچنین با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نائین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

🛑 تکمیلی/ به علت بارش برف و یخبندان، کلاس‌های مدارس شهرستان تیران و کرون و بخش‌های مهردشت و باغبهادران نیز در روز سه‌شنبه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

⭕️ مدارس گلپایگان هم فردا تعطیل شد

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان:
🔹با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان گلپایگان به علت بارش برف و یخبندان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه به صورت غیرحضوری است.

📣 غیرحضوری شدن کلیه مدارس شهرستان کاشان در روز سه‌شنبه ۸ اسفند

فرماندار ویژه کاشان گفت:
🔸کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری می‌باشد.

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان؛ محمدشریف زارعی اظهار داشت: با توجه به افزایش بارش رحمت الهی و احتمال یخ زدگی و بروز مشکلات برای شهروندان، تمامی مقاطع تحصیلی مدارس غیرحضوری و مهدهای کودک‌ها، مراکز پیش دبستانی و مراکز توانبخشی بهزیستی در روز سه‌شنبه تعطیل است.

 

———————

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. با این وضع هوا و سرما واقعا دور از انصافه که تعطیل نشه مصرف انرژی هم خب میره بالا و بعد از مدتی دوباره اصفهان شاهد آلودگی هوا خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا