اخبار روزاخبار مهم و فوری

کدام ادارات امروز سه شنبه 8 اسفند تعطیل است؟

برای بسیاری از کارمندان و کارکنان شرکت های دولتی و خصوصی این سوال مطرح شده است که آیا تعطیلی ادارات امروز سه شنبه 8 اسفند به علت بارش برف صحت دارد؟

 جزئیات فعالیت مدارس و ادارات در چهارمحال و بختیاری

🔹 فعالیت مدارس در مقاطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن فرخشهر، سامان، کیار، فارسان و اردل به صورت غیر حضوری خواهد بود و سایر مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.
🔹 فعالیت مدارس در همه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های بن و کوهرنگ به صورت غیر حضوری خواهد شد. فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.
🔹 با توجه به برودت هوا، فعالیت ادارات سراسر استان، غیر از دستگاه‌های خدماتی و امدادی، امروز سه‌شنبه هشتم اسفند ساعت ۹ صبح خواهد بود.

 

ادارات استان سمنان از ساعت ۹ فعال هستند

 معاون استاندار سمنان گفت: فعالیت ادارات و بانک‌های استان از امروز تا پایان هفته از ساعت ۹ آغاز خواهد شد

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد حمیدی در تشریح مصوبات جلسه کارگروه استانی مدیریت بحران بیان کرد: با توجه به تداوم برودت هوا در بخش‌های وسیعی از کشور و افزایش مصرف گاز، محدودیت‌هایی به منظور ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت بحران، کلیه ادارات و بانک‌های استان به استثنا دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی از امروز سه‌شنبه هشتم اسفند لغایت پنجشنبه ۱۰ اسفند، فعالیت خود را از ساعت ۹:٠٠ آغاز خواهند کرد.

وضعیت ادارات رشت امروز 8 اسفند

آغاز به کار ادارات و نهادها بجز دستگاه های خدمات رسان و بانک ها در این ۲ شهرستان‌ سیاهکل و  رشت با ۲ ساعت تاخیر خواهد بود.

وضعیت ادارات استان مرکزی امروز سه شنبه 8 اسفند

فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان مرکزی با یک‌و‌نیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

از عموم شهروندان و اهالی محترم استان مرکزی درخواست می‌شود ضمن جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح معابر و جاده‌ها؛ با توجه به برودت هوا در مصرف گاز نیز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند‌.

ادارات خوروبیابانک امروز ۸ اسفند تعطیل شد

احمدرضا طحانی،  فرماندار خوروبیابانک گفت: تمامی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی و ادارات شهرستان خوروبیابانک به جز دستگاه های خدمات رسان، امدادی و شهرداری‌ها امروز تعطیل است‌.

ادارات خراسان جنوبی روز سه‌شنبه دایر است

استاندار خراسان جنوبی بر لزوم صرفه جویی بیشتر در مصرف گاز خانگی تاکید کرد و گفت: ادارات استان امروز (سه‌شنبه) دایر است.

با این حال اگر تا ساعات آینده اخبار رسمی و موثق از سوی مقامات رسمی درباره تعطیلی احتمالی ادارات برای روز سه شنبه صادر شود؛ در این خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.
باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا