اخبار روزاخبار مهم و فوری

ساعت کار مرکز تعویض پلاک در اسفند ماه اعلام شد

ساعت کار مرکز تعویض پلاک در اسفند افزایش یافته است.برای اطلاع از جزئیات خبر با ما در پایگاه خبری باغستان نیوز همراه باشید.

ساعت کار مرکز تعویض پلاک در اسفند افزایش یافته است.برای اطلاع از جزئیات خبر با ما در پایگاه خبری باغستان نیوز همراه باشید.

سرهنگ تقی کبیری ۸ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد. با تدابیر نیروی انتظامی، با توجه به افزایش مراجعات مردمی در اسفند ماه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی. سراسر کشور و در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره گذاری و پس از شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام. و تراکم کاری در روزهای پایانی سال، ساعات کار در واحدهای شماره‌گذاری، مراکز تعویض پلاک استان‌ها. واحدهای شماره‌گذاری مستقر در کارخانجات و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور از ۲ لغایت ۲۸ اسفند تا ساعت ۱۶:۰۰ افزایش می یابد.

وی بیان کرد: ساعت بسته شدن درب مراکز ساعت ۱۶:۱۵ می‌باشد. لذا پس از بسته شدن درب مراکز نسبت به ارائه خدمات تا آخرین نفر مراجعه کننده اقدام خواهد شد.

این مقام انتظامی افزود: افزایش ساعت کاری صرفا از روز شنبه لغایت چهارشنبه بوده و روزهای پنج شنبه مشمول افزایش ساعت کاری نخواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین در پنج شنبه‌ها نیز بنا بر اعلام فراجا پس از ساعت ۱۲:۰۰ نسبت به ارائه خدمات تا آخرین نفر مراجعه کننده اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان سمنان خاطرنشان کرد: سامانه نوبت دهی اینترنتی به نحوی مدیریت و برنامه‌ریزی می گردد تا امکان اخذ نوبت برای شهروندان در روزهای شنبه الی چهارشنبه تا ساعت ۱۶:۰۰ و در روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۲:۰۰ میسر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا