اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت فوت حجت الله جانبی چه بود؟

حجت‌الله جانبی شاعر و پزشک نامدار خوزستانی در سن 50 سالگی در حالی که چندین کتاب شعر را به چاپ رسانده بود دار فانی را وداع گفت.

حجت الله جانبی شاعر و پزشک نامدار خوزستانی در سن 50 سالگی در حالی که چندین کتاب شعر را به چاپ رسانده بود دار فانی را وداع گفت.

حجت الله جانبی متخلص به «امید»، پزشک و شاعر خوزستانی، درگذشت.

علت فوت حجت‌الله جانبی چه بود؟
علت فوت حجت الله جانبی چه بود؟

جانبی، زاده‌ سال ۱۳۵۲ در بهبهان و دارای دکترای حرفه‌ای پزشکی و پزشک عمومی ساکن در اهواز بود و مدتی نیز در کسوت معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان خدمت کرده بود.

«می‌آیم بسرایمت نیستی»، «ترکش‌ها از من می‌ترسند»، «روزهایی که تمام می‌شوند»، «بر شانه ناگزیر مورچه‌ها»، «ناگهان نگاه تو» و… مجموعه شعرهای به یادگار مانده از این شاعر است.

در همین زمینه مدیر کل فرهنگی و ارشاد اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

مجید منادی در پیام خود نوشته است:

«انالله و اناالیه راجعون.

خبر تاسف بار فقدان شاعر پرتلاش و دلسوز دکتر حجت الله جانبی (امید)  موجب اندوه فراوان شد. وی از نسل شاعران تاثیر گذار در شهر بهبهان بود که عمر شریف خود را صرف اعتلای ادبیات شهر و استان خود نمود. بی‌شک این شاعر گرانقدر با توجه به نقش موثرش در تربیت نسل جوان در دل‌ها ماندگار است.

اینجانب درگذشت این شاعر متعهد را به خانواده گرانقدر و داغدار ایشان، جامعه ادبی و فرهنگی استان و همکاران وی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و واسعه الهی طلب می‌نمایم. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.»

علت فوت حجت‌الله جانبی چه بود؟
 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=56606

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا