استقلالورزشی

ساعت و زمان بازی استقلال و مس رفسنجان ( جام حذفی)

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز و تاریخ و ساعت دقیق و زمان برگزاری بازی استقلال تهران مقابل مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی ایران مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت دقیق و زمان بازی استقلال تهران مقابل مس رفسنجان

بازی مس رفسنجان و استقلال تهران روز دوشنبه 14 اسفند 1402 از ساعت 17:00 در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

🔹برنامه استقلالی‌ها برای جام حذفی مشخص شد
🔹آنالیز تیم محرم در دستور کار نکونام و دستیارانش

🔹 تیم فوتبال استقلال از سری رقابت‌های جام حذفی درحالی دوشنبه آینده به‌مصاف مس رفسنجان می‌رود که بازیکنان این تیم با صلاحدید کادرفنی روز گذشته را به ریکاوری بازی با سپاهان پرداختند و امروز را هم استراحت خواهند کرد.

🔹نکته قابل‌توجه اینکه نکونام و دستیارانش روز گذشته و بعد از ریکاوری، در جلسه‌ای فنی، دیدارهای اخیر مس رفسنجان را مورد بررسی و آنالیز قرار دادند که البته بازی‌های خانگی شاگردان نویدکیا به این دلیل که این دیدار در رفسنجان برگزار می‌شود بیشتر از سایر دیدارها مورد توجه تیم کادرفنی استقلال قرار گرفت.

دوشنبه هفته جاری مسابقه حساس استقلال و مس‌رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار خواهد شد و هر دو تیم در دو فصل اخیر با شکست رقبا به مراحل بعدی صعود کردند و در این مسابقه یکی از آنها باید ترک عادت کند و در همین مرحله کار را به پایان برساند.

با توجه به درخشش مس رفسنجان در دو فصل اخیر و حذف تیم‌های لیگ برتری استقلالی‌ها کار سختی مقابل آنها دارند و تلاش خواهند کرد که روال تیم مس رفسنجان را تغییر دهند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند.

این مسابقه دوشنبه هفته جاری به میزبانی مس رفسنجان برگزار خواهد شد و تیم صعود کننده به مرحله بعد مشخص خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا