فال

فال انبیا فردا شنبه 12 اسفند 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فال انبیا فردا شنبه  12 اسفند 1402  +  شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید:

فال انبیا فردا شنبه 12 اسفند 1402

🌷فروردین 🌷
🔸حضرت ادریس (ع)

ای صاحب فال بر تو بشارت كه به زودی به مقصود خود خواهی‌رسيد و آنچه را كه در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد كسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردی چون او به تو آسيب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خيال نابودی تو می‌باشند اما از دست آنها كاری بر نمی‌آيد مترس . سفر‌ی در پيش است كه در آن سفر آسودگی یابی اين چند روزه طالع تو نحسی دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوی. اين هفته با هيچ كس گفت‌وگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد.

🌷 اردیبهشت 🌷
🔸حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! نیّتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله.

🌷 خرداد 🌷
🔸حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

🌻 تیر 🌻
🔸حضرت آدم ( ع)

ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش كه ستاره‌ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنايت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شكرانه‌ی نعمت، بجای آور و در هر كاری به خدا توكل كن و از مكر شيطان و شيطان صفتان بپرهيز و با مردم دانا درآميز و از نزاع و جدل، بگريز كه هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

🌻 مرداد 🌻
🔸حضرت موسی (ع)

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای ، غم مخور که به مرادت خواهی رسید؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود اما به زودی ستاره‌ی سرنوشت تو به خواهد درخشید و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی بست، عهد شکن مباش و بر عهد و پیمان خود استوار بمان.

🌻 شهریور 🌻
🔸حضرت هود (ع)

ای صاحب فال! مشکل تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا