گوناگون

بیوگرافی بازیگران سریال زیر یه سقف به همراه ساعت پخش و تکرار

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی بازیگران سریال زیر یه سقف به همراه ساعت پخش و تکرار مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

کارگردان سریال زیر یه‌سقف

سریال «زیر یه سقف» به کارگردانی سید حامد تهرانی علوی و نویسندگی محمد تنابنده و وحید جعفری است

ساعت پخش و تکرار سریال زیر یه سقف

از شنبه 21 آبان ماه هر شب ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می شود.

ساعت تکرار : 2:00 بامداد / 05:18 سحر / 10:00 صبح / 14:09 ظهر

موضوع سریال زیر یه‌سقف

«زیر یه سقف» روایت همسایگانی است که در یک ساختمان کنار هم با هم زندگی می کنند و در کنار هم چالش های مختلفی را پشت سر میگذارند. این سریال حال و هوای همسایگانی است که با تمام اختلاف و سلایق باز در کنار هم با مهر و محبت پشت هم ایستاده‌اند.

فهرست بازیگران سریال زیر یه‌سقف

نام های بازیگران این سریال به شرح ذیل می باشد:

( به ترتیب حروف الفبای فارسی )

اردشیر کاظمی

امیر شیرازی پور

ایمان صفا

پیمان کلانتری

رامین ناصر نصیر

رائین مشرفی

رژا طاهری

زهرا الماسی

سعیده سادات حسینی

شهین تسلیمی

عسل شاپوری

علی الماسی

علیرضا خادم

عماد نجاتی

غزاله غفارزاده

فاطمه رضایی توفیقی

فاطمه شکری

فرشاد قره داغی

فریبا نادری

کسری حاجی باقری

کیمیا گیلانی

مانی محمدپور

مریم صفایی

مسعود طاهری

ملیکا دری

ملیکا دلشادی

مهران ضیغمی

نیما شاهرخ شاهی

یزدان فتوحی

یگانه عرفانی زاده

تیزر سریال زیر یه‌سقف

 

سایر عوامل زیر یه سقف

سایر عوامل سریال زیر یه سقف :

تهیه کننده: روشان امیری

کارگردان: حامد تهرانی علوی

تیتراژ: بهرام قاسم خانلو

نویسندگان: محمد تنابنده و وحید جعفری

منشی صحنه: شیما باقری

موسیقی: نیما عظیمی نژاد

تدوین: حامد حسینی

صدابردار: علیرضا نوین نژاد

دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی مهرآسا

طراح گریم: بابک شعاعی

مدیر تصویربرداری: هوشنگ غفوری

طراح صحنه و لباس: آبتین برقی

عکاس: پیام باورصاد احمدپور و سوگند صدیقی

مجری طرح: حسین سعیدی

مدیر تولید: حسین الماسی

بیوگرافی بازیگران سریال

ایمان صفا (زادهٔ ۱ دی ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.وی فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۶۸ در تئاتر کودک آغاز کرد و با فیلم کوتاه فرصت‌های فردا به کارگردانی منوچهر هادی بازیگری را آغاز و با ایفای نقش کوتاهی در فیلم قرنطینه وارد عرصه سینما شد؛ سپس سال ۱۳۸۷ در مجموعه تلویزیونی عملیات ۱۲۵ به کارگردانی بهروز افخمی به بازیگری پرداخت و استعدادش را نشان داد. وی با بازی در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و حضور در جوکر به محبوبیت رسید وی در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی دیگری از جمله مهمانان ویژه، خوب بد زشت، خداحافظ بچه و محکومین به ایفای نقش پرداخت.

رامین ناصرنصیر (زاده ۱۱ بهمن ۱۳۵۴) هنرپیشه ایرانی است. اگر چه در بسیاری از منابع تاریخ تولد وی ۱۱ بهمن ۱۳۵۴ درج شده است، ولی رامین ناصرنصیر در مصاحبه‌ زنده اینستاگرامی، تاریخ تولد خود را ۱۰ اردیبهشت ۱۳۵۱ عنوان کرده است همچنین تبریکهای تولد دوستان و همکاران ایشان در مطبوعات و شبکه های اجتماعی در اردیبهشت ماه می‌باشد. رامین ناصرنصیر در سال ۱۳۵۴ در تهران زاده شد. پدر و مادر او اهل لاهیجان هستند و پس از ازدواج به تهران کوچ کردند. او فارغ‌التحصیل رشته تدوین از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. رامین ناصرنصیر به جز بازیگری، به کارگردانی، نویسندگی، و منشی صحنه نیز می‌پردازد. ناصر نصیر دوست دانشگاهی فلامک جنیدی است

نیما شاهرخ شاهی (زادهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. او در سال ۱۳۸۲ با بازی در مکس وارد سینما شد. شاهرخ شاهی در کلاس‌های کارگردانی اصغر فرهادی شرکت کرد و دو فیلم کوتاه نیز ساخته‌است

فریبا نادری (زاده ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است. فریبا نادری در شهر تهران متولد شد، و یک برادر و دو خواهر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. او در مورد همسرش می‌گوید: «در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا