اخبار تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس بیرجند و خراسان جنوبی امروز یکشنبه 13 اسفند

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا امروز یکشنبه 13 اسفند ۱۴۰۲ مدارس بیرجند و شهرهای استان خراسان جنوبی به علت بارش برف و باران یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

آیا امروز یکشنبه 13 اسفند ۱۴۰۲ مدارس بیرجند و خراسان جنوبی تعطیل است؟

امروز در اکثر نقاط استان خراسان جنوبی شاهد سردی هوا هستیم و خانواده ها نگران از اینکه دانش آموزانشان در این هوای سرد دچار مریضی بشوند و منتظر اعلام رسمی برای تعطیلی امروز هستند.

تا این لحظه تنظیم خبر، امروز یکشنبه ۱۳ اسفند 1402 همه مدارس بیرجند و شهرهای استان خراسان جنوبی باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی امروز یکشنبه نیست.

اگر تا ساعاتی دیگر شدت سرما یا بارش برف و سردی هوا طوری باشد که مدارس تعطیل شود، آن وقت هر اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر بشود و ما هم در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

اخبار تعطیلی مدارس را فقط از سایت باغستان نیوز دنبال نمایید و بدانید خبرهای موثق را به سمع و نظر شما می رساند.

———————

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    بخدا انصاف نیست تویه این سرما و برودت هوا (اونم بیرجند که کویریه و سرما همه رو زمینگیر و مریض کرده) بیشترین فشار به محصلین باشه ، یکم تفکر ،اولیا گناهشون چیه باید همیشه شاهد مریضی و پرستاریه فرزندانشان باشن ، حداقل سیستم گرمایشی مدارس درست و قابل قبول بود تا کمی آسودگی خاطر اولیا بود ، لطفاً کمی تفکر و انصاف ،با این سرما دانشگاهها هم باید تعطیل بشه …… ۱۳ اسفند ۴۰۲

  2. مدارس غیر حضوری کنید فرقی با حضوری نداره فعلا غیر حضوری کنید تا بچه های مردم سرما نخورنند هرچند که ارزشی برای شما نداره بچه های شما که نمیرونند ولی خیلی ازمدارس وسایل گرمایشی نداره فکر اونها بکنید غیر حضوری میشه مدارس که دایر هست به صورت غیر حضوری

    8
    1
دکمه بازگشت به بالا