ورزشی

ساعت بازی سپاهان و شمس آذر قزوین امروز در جام حذفی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین امروز دوشنبه 14 اسفند در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- شمس آذر قزوین – ساعت۱۷:۳۰ – ورزشگاه نقش جهان اصفهان

سپاهان با 4 باخت متوالی در لیگ و دو شکست مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به نوعی تیمی بحران زده شده ، به طوریکه حتی شایعه اخراج مورایس در محافل ورزشی پخش شد که باشگاه سپاهان آن را رسما تکذیب کرد.

با این حال منتقدان این مربی پرتغالی می گویند اگر مربی ایرانی به جای مورایس بود الان زیر تیغ انتقادات له می شد و خریدهای خارجی نه چندان کارآمدش را هم مدام به رخ مدیران باشگاه می کشیدند!

زرد پوشان اصفهانی در جام حذفی هم قرعه سختی دارند و باید مقابل شمس آذر قزوینی قرار بگیرند که در نیم فصل اول لیگ یک بر صفر بازی را به آنها واگذار کرده اند.

در آن مسابقه حتی مورایس به دلیل اعتراض های شدید به داور از روی نیمکت تیمش اخراج شد. از یازدهم دی ماه که این مسابقه برگزار شده تا امروز دو تیم تغییرات زیادی داشته اند.

رحمان جعفری و علی اصغراعرابی دو گلزن قهار شمس آذر از این تیم جدا شده اند و اتفاقا به تیم سپاهان آمده اند تا شمس آذر بتواند هزینه دستمز مربیان و بازیکنان دیگرش را بدهد!

شمس آذر در نیم فصل دوم هنوز بردی به دست نیاورده و از این نظر خیلی شبیه سپاهان است هرچند ازنظر بودجه و امکانات اصلا با این تیم قابل قیاس نیست.

شمس آذر که در لیگ برتر لقب غول کش را به خود اختصاص داده شاید بخواهد در جام حذفی شگفتی سازی هایش را تکمیل کند ولی نه مورایس، نه بازیکنان و نه هواداران سپاهان نمی خواهند هفتمین شکست متوالی فصل را متحمل شوند و آنها به دنبال یک برد هستند تا از بحران نتیجه گیری فاصله بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا