ورزشی

ساعت بازی سپاهان و پیکان امروز جمعه در هفته 19 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت برگزاری بازی سپاهان اصفهان و پیکان امروز جمعه ۱۸ اسفند در هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی سپاهان اصفهان و پیکان

دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان امروز جمعه ۱۸ اسفند از ساعت ۱۶:۰۰ به مصاف هم می روند.

زردپوشان اصفهانی بعد از 6 شکست متوالی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در جام حذفی تیم شمس آذرقزوین را برد تا از بحران فاصله بگیرد و حالا مقابل تیم پیکانی قرار می گیرد که 12 هفته است رنگ برد را ندیده است.

رضا عنایتی که یکی از عوامل نتیجه نگرفتن تیمش را اشتباهات داوری قلمداد می کند هفته گذشته تا برد کمتر از یک دقیقه فاصله داشت اما برد را با تساوی مقابل نفت آبادان عوض کرد و اکنون این تیم با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول و منطقه فانوس بدستان لیگ قرار دارد.

سپاهان هم با 31 امتیاز و دو بازی کمتر در رده سوم جدول لیگ است و به نوعی می خواهد با یک برد نوار 4 باخت متوالی در لیگ را قطع کند.

نکته جالب اینکه هیچ بازی از دو تیم در سال های اخیر مساوی نشده و در 5 دیدار اخیر شان در لیگ برتر3 مرتبه سپاهان پیروز شده و 2 بار پیکان.

تیم رضا عنایتی با یازده مساوی رکوردار تساوی در این فصل است و شاید هدف اول عنایتی و تیمش در بازی فردا نباختن و گرفتن یک مساوی در نصف جهان باشد.

سپاهان با 33 گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و سرمربی پیکان می داند مهار این خط آتش چقدر دشوار خواهد بود.

عنایتی از اینکه شاگردانش فرصت سوزی می کنند حسابی شاکی است و می گوید بازیکنانش چون فشاری احساس نمی کنند موقعیت های گل را به راحتی هدر می دهند!

بازی رفت را هم سپاهان 3 بر یک برد.باشگاه سپاهان اعلام کرد درآمد حاصل بلیت فروشی را به سیل زدگان سیستان وبلوچستان اختصاص خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا